Skip to main content
Beantwoord

afl. 1 seizoen 4 Gomorra ontbreekt

  • June 8, 2020
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Hallo, aflevering 1 van seizoen 4 van de serie Gomorra ontbreekt in het pluspakket. Eergisteren was hij wel te zien. Kan de aflevering weer geplaatst worden?

Beste antwoord door Michiel.

En antwoord ontvangen. De aflevering is niet zozeer weg, maar er is wat misgegaan met de HD versie. Waardoor deze op het moment even niet meer zichtbaar is. SD nog wel, maar als je ontvanger op HD staat ingesteld dan zie je even niks. Ze zijn er mee bezig om dit te herstellen.

 

Hij staat er weer op. Tnx

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 8, 2020

Is inderdaad compleet pleite. Ook via de app (gekeken via die van m’n Samsung TV) is ie weg.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Welkom, Michiel! Ik zie het hier inderdaad ook (niet), dus ik heb zojuist melding gemaakt bij de tv mensen. Ik kom er op terug zodra ik reactie heb.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

En antwoord ontvangen. De aflevering is niet zozeer weg, maar er is wat misgegaan met de HD versie. Waardoor deze op het moment even niet meer zichtbaar is. SD nog wel, maar als je ontvanger op HD staat ingesteld dan zie je even niks. Ze zijn er mee bezig om dit te herstellen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 8, 2020

Dag Erik, bedankt voor je antwoord,. Hopelijk kan is de aflevering weer snel te bekijken.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 8, 2020

Dag Erik, bedankt voor je antwoord,. Hopelijk kan is de aflevering weer snel te bekijken.

Als je ‘m dus nú wilt zien je ontvanger tijdelijk even op SD zetten onder Beeld instellingen
(afgaande op de reactie van Eric zie je ‘m dan wel)


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 8, 2020

En antwoord ontvangen. De aflevering is niet zozeer weg, maar er is wat misgegaan met de HD versie. Waardoor deze op het moment even niet meer zichtbaar is. SD nog wel, maar als je ontvanger op HD staat ingesteld dan zie je even niks. Ze zijn er mee bezig om dit te herstellen.

 

Hij staat er weer op. Tnx