Skip to main content

Hallo, aflevering 1 van seizoen 4 van de serie Gomorra ontbreekt in het pluspakket. Eergisteren was hij wel te zien. Kan de aflevering weer geplaatst worden?

Is inderdaad compleet pleite. Ook via de app (gekeken via die van m’n Samsung TV) is ie weg.


Welkom, Michiel! Ik zie het hier inderdaad ook (niet), dus ik heb zojuist melding gemaakt bij de tv mensen. Ik kom er op terug zodra ik reactie heb.


En antwoord ontvangen. De aflevering is niet zozeer weg, maar er is wat misgegaan met de HD versie. Waardoor deze op het moment even niet meer zichtbaar is. SD nog wel, maar als je ontvanger op HD staat ingesteld dan zie je even niks. Ze zijn er mee bezig om dit te herstellen.


Dag Erik, bedankt voor je antwoord,. Hopelijk kan is de aflevering weer snel te bekijken.


Dag Erik, bedankt voor je antwoord,. Hopelijk kan is de aflevering weer snel te bekijken.

Als je ‘m dus nú wilt zien je ontvanger tijdelijk even op SD zetten onder Beeld instellingen
(afgaande op de reactie van Eric zie je ‘m dan wel)


En antwoord ontvangen. De aflevering is niet zozeer weg, maar er is wat misgegaan met de HD versie. Waardoor deze op het moment even niet meer zichtbaar is. SD nog wel, maar als je ontvanger op HD staat ingesteld dan zie je even niks. Ze zijn er mee bezig om dit te herstellen.

 

Hij staat er weer op. Tnx