Skip to main content

Nu weer een aflevering van een serie verdwenen. Dat is al vaker gebeurd. En nee, ik heb hem niet per ongeluk verwijderd en de serie loopt nog. Gaat om BBC1 The Great British Sewing Bee (afl 3, seizoen 9), vrijwel zeker van 7 juni 2023 om 22:00 uur. Is het niet mogelijk dat de link naar de opname weer hersteld wordt? Er zullen meer mensen die serie hebben opgenomen, dus zal de echte opname er nog zijn. Eventueel tegen beperkte betaling.

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Wat vervelend dat een opname weg is.

Maar, op hoeveel procent zit je? Het is 1 jaar of tot de zaak vol is. Dan gaan oudere opnames, ook al staat ze véél korter dan een jaar, uit je opnamelijst.

7 juni en nog niet aan toe gekomen?


Sorry PeterG,
U heeft ongetwijfeld veel kennis van radio en TV en dergelijke, maar uw reactie is van bedenkelijk niveau. Er staat nog 73% ruimte vrij, en wat is die sneer "7 juni en nog niet aan toe gekomen?".
Hij stond er de vorige avond nog op. De afleveringen ervoor en erna staan er nog.
Al die andere mensen die hier hetzelfde melden, of niet eens meer de moeite doen, die fantaseren maar wat?
En wat KPN stelt dat het simpelweg niet mogelijk is dat een opname weg is is klets.
Het is (ingewikkelde) technologie, en daar gaan zaken niet altijd zoals je wenst. De opname zal nog niet weg zijn, maar de link ernaartoe is verbroken.
KPN moet niet gaan ontkennen, ze kunnen beter een mogelijkheid aanbieden om te herstellen.


Naamgenoot, dit is geen sneer van PeterG. Persoonlijk denk ik aan humor. Niet meteen in de boom klimmen. Mensen antwoorden hier om te helpen. 


Hallo Ron, dat is inderdaad een vervelende situatie en ik snap je frustratie. Ik begrijp dat je als klant niet zit te wachten op technische verklaringen waarom zo'n opname dan mislukt of kan verdwijnen. Het neemt niet weg dat ik op dit moment geen middelen heb om deze dan weer te herstellen. Voor andere zenders zou ik je dan verwijzen naar online platformen maar dat is bij de BBC lastig vanwege hun eigen platform: BBC iPlayer. Ik zal je feedback terugkoppelen Ron.Â