Skip to main content

Sinds kort zie ik geen informatie meer over welk seizoen en welke aflevering je kijkt bij programma's. Gaat hier met een nieuwe update iets aan veranderen want dit werkt echt niet. Ik kan nu niet meer zien wanneer er een nieuwe aflevering komt.

Hallo @GertjanvanVoorden, welkom. 

Wat lastig, speelt dit probleem op alle zenders (en als je meerdere TV ontvangers hebt, op alle TV-ontvangers?) Om welk type TV-ontvanger gaat het? En hoe is deze TV ontvanger aangesloten? Rechtstreeks bekabeld, met een Draadloze verbindingsnet? Of zit er eventueel een switch tussen bijvoorbeeld? Geef je Tv-ontvanger eens een reset, wellicht helpt dat. 


Het is gewoon een instelling in het informatie menu bij alle zenders. Daarin werd eerst aangegeven welk seizoen en welke aflevering er uitgezonden wordt. Het is bij al mijn tv ontvangers (4K) en ze zijn alle bekabeld aangesloten met HDMI naar de TV. Zie foto bij informatie, normaal stond er seizoen en aflevering bij.

 


Ik heb net even gekeken op een paar zenders waaronder Comedy Central en ik zie bij verschillende programma's wel gewoon de info over seizoen en aflevering (5202). Wellicht moet je je ontvanger even helemaal uitzetten (tenminste 30 s spanningsloos maken). Hopelijk is het dan weer goed. En anders resetten.