Skip to main content
Beantwoord

Aflevering halverwege in de opname zetten, maar ik kan hem dan niet helemaal terugkijken

• July 27, 2022
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik probeer het nog een keer omdat ik me er weer aan erger. 

Ik zie ineens dat er een spannende serie begonnen is. Eerste aflevering is al halverwege. Meteen in serie opname gezet.

Volgende dag wil die eerste aflevering vanaf begin bekijken. Kan echter niet. Ik krijg enkel de opties "opname bekijken" en "verwijderen"

Bekijken kan dus enkel vanaf punt van opname. De optie terugkijken (vanaf begin) is weg. 

Beste antwoord door huistijger

Hoi @Mexican 
De KPN heeft deze optie niet.
Opnames kun je alleen bekijken vanaf het moment dat je de opname start en niet vanaf het begin.
Wel zijn er programma's die je kunt terugkijken via het terugkijkmenu, maar eigen opnames hebben die functie (helaas) niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 27, 2022

Er zijn programma's die niet terug gekeken kunnen worden helaas.  Heeft met rechten te maken. Vaak betreft dat series of films.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 28, 2022

Hoi @Mexican 
De KPN heeft deze optie niet.
Opnames kun je alleen bekijken vanaf het moment dat je de opname start en niet vanaf het begin.
Wel zijn er programma's die je kunt terugkijken via het terugkijkmenu, maar eigen opnames hebben die functie (helaas) niet.