Skip to main content

Aflevering 2 niet te vinden van de docu de jacht op de mocro Mafia van John van den heuvel ?

wat doe ik verkeerd ?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Er staan dus twee keer aflevering 1 op 


 

Te huren tot 02-01-2066? 😂🤣


Er staan dus twee keer aflevering 1 op 

De ene is SD, en de andere is HD. 😉


Dat staat er normaal wel bij HD en nu ook niet.

maar ik kan aflevering 2 dus nergens vinden en die staat wel op Videoland al maar niet bij mij.

en ik betaal ook voor Videoland.

hoe kan dat ?


Ik heb dit artikel gevonden.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/videoland-kijken-via-kpn-491949

de basis zijn er geen verschillen qua content tussen Videoland zelf, en Videoland via KPN, maar er kunnen wel verschillen optreden af en toe.

  • Er zit op dit moment nog een vertraging in als er content op een bepaalde dag/tijdstip online wordt gezet (Expeditie Robinson, Temptation Island e.d.). Dit zal in de toekomst wel mogelijk zijn overigens.

Dank je wel Jeroen 👌🏽


De jacht op de mocro maffia zou gister nieuwe aflevering erop komen iedereen heeft hem al gezien en bij mij staat die er niet op alleen aflevering 1 en 2 hoe kan dat ?

dit probleem heb ik vaker 


Ha @San47, welkom! Heb je 'm inmiddels kunnen kijken?


Alle afleveringen komen erin. Echter via Onlangs toegevoegd staat altijd alléén de éérste aflevering van een serie en nooit de rest.
Het is een serie dus ergo… :

Menu → on demand → videoland → seriesDe jacht op… (onder de D dus).

Op dit moment de eerste 2 afleveringen (in SD en HD). Geen idee hoeveel er zijn. Zal wel steeds 1 week voor lopen op uitzending via RTL 4.


Dank voor het checken, Peter!


Nee ook bij serie stond het niet . Ik heb mij gister afgemeld van Videoland want het levert mij alleen maar frustratie op. Er zouden nu al drie afleveringen moeten staan maar gister stond er nog steeds 1 . En ik had ook geen zoekfunctie dus moest steeds door die hele lijst heen.

en verder inmiddels al 6 telefoontjes verder aan kpn was ik er klaar mee .

de service vind ik ook echt verandert sinds een jaaar geleden .


Ik en anderen hier vinden het met dit soort vragen altijd binnen 1 minuut (moeten we ook nog de tv aan zetten omdat we radio aan hebben). Het is absoluut niet moeilijk.

Ik ben wel met je eens dat het via videoland.com en de videoland-app wel makkelijker is (als ik er screenshots van zie; ik ben buitengewoon tevreden met die via KPN.)

Ook met je eens. Het wordt bij Videoland/KPN wel later aangevuld vaak. Bij Videoland zelf staat aflevering 3 van De Jacht op de Mocro Mafia er al. Maar ja, dat vooruit kijken is ook maar zeer relatief...lig je een week voor op de tv kijkers. So what.


Ik krijg ook alleen aflevering 1 en 2 in beeld, terwijl aflevering 3 er al moet zijn. 

 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Heel Nederland heeft aflevering 3 gister gezien en ik kan hem niet kijken 

vind ik echt niet normaal

 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


En via KPN aflevering 3 nog steeds niet.


Hier ook nog geen aflevering 3 van "de jacht op de mocro maffia" hoe kan dat KPN? Aflevering 1 en 2 stonden er optijd op. 

 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Hetzelfde probleem hier. 

Hoe gaan jullie dit oplossen?

Heb videoland via 3 in 1 en geen andere videoland account.

Andere 2 kon ik zonder problemen kijken

 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Aflevering 3 staat er nog niet op.

 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Beste iedereen, we hebben jullie berichten even samengevoegd omdat dat wat overzichtelijker wordt. Inmiddels staat aflevering 3 er ook op. Excuses voor het ongemak en veel kijkplezier! 


Ja zie het de aflevering staat erop maar wel 3 dagen te laat 

 


wel 3 dagen te laat 

Ach “te laat” is wel relatief. Het is over maanden nog wel actueel en is beschikbaar tot 21-1-66.


Bij mij stond aflevering 2 toch echt nergens bij.
hoe kan dat dat bij iedereen verschillend is ? En hebben jullie wel een zoekfunctie of moeten jullie ook door alles heen bladeren ?


Je moet bladeren. Zoekfunctie v.d. decoder gebruik ik vrijwel nooit. Vind het gewoon sneller via

menu → on demand → Videoland → SeriesDe jacht op...