Goedemiddag,
Ik heb een probleem dat waarschijnlijk gerelateerd is aan wat hier omschreven wordt:
. Sinds ongeveer een week merk ik dat alle eerder opgenomen afleveringen van ingeplande serie-opnames verdwenen zijn. Alleen de meest recente aflevering is nog overgebleven. Het lijkt erop dat, zodra er een nieuwe aflevering wordt opgenomen, alleen die nieuwste aflevering nog overblijft en de eerdere afleveringen worden gewist.
Dit is inmiddels gebeurd met meerdere series van meerdere zenders, waaronder NPO3, RL4 en BBC1. De opnames zijn nergens meer te vinden: niet via de tv-ontvanger, niet op iTV / tv.kpn.com, niet in mijn mobiele Android-app en niet in de Apple-tablet-app. In beide gevallen heb ik trouwens de meest recente app-versie. Er zijn geen updates beschikbaar, dus daar kan het niet aan liggen.
De op https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kpn.epg&hl=nl&pli=1 genoemde oplossingen bieden voor mij geen aanknopingspunten.
Heel zonde voor deze betaalde dienst. Kunt u mij helpen dit op te lossen? Hartelijk dank!