Skip to main content
Beantwoord

Afleveringen worden al weken lang dubbel opgenomen

• 25 februari 2025
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Gisteren is het nogmaals gebeurt dit voor een zoveelste keer dat de KPN TV Programma opname weer 2 X op dezelfde tijd en dag een programma had opgenomen terwijl ik het programma dat dubbel word opgenomen daarvan een serie opneem en niet dat ik die serie nogmaals heb ingeplant, met als gevolg dat ik iedere keer die weer moet verwijderen dus wie weet waardoor dit komt.

Groet,  Andre 

Beste antwoord door PeterG

Dito hier de laatste weken. 

Had ik hier ook aangegeven. 

Bekijk origineel

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27521 reacties
  • 28 februari 2025

Hoi ​@Andre-59 . Dat is wel irritant.

Als ik moet speculeren zou het kunnen omdat we van programma gids leverancier zijn gewisseld en er momenteel nog een aantal kinderziektes in de gids zitten.

We werken aan een oplossing.

PeterG
Superuser
  • 61194 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025

Dito hier de laatste weken. 

Had ik hier ook aangegeven. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 1 maart 2025

Erwin van KPN,

Een collega van U had het advies gegeven op mijn tv-kastje te resetten want dan zou het probleem opgelost worden maar omdat ik zeker wil weten dat ik mijn geplande opnames niet kwijt raak heb ik dit niet gedaan, en als ik geen wifi zou gebruiken maar de lan kabel dan zou het snelheid probleem van 500 mbps i.p.v 800 a 900 mbps zoals de upload altijd is ook opgelost zijn en dat had ik ook geprobeerd maar dat maakte niets uit en de snelheid is soms goed rond de 800 mbps maar de andere dag is die weer 500 mbps terwijl ik dit midden in de nacht door de weeks 03:00 a 04:00 de test met de app Speedtest doet want die kan wel glasvezel snelheden aan.  Groet,  Andre

PeterG
Superuser
  • 61194 reacties
  • 1 maart 2025

Zullen we het maar bij jou andere topic laten ​@Andre-59 . Je hebt er nu 2 met hetzelfde onderwerp. 

Programma's worden meerdere keren dubbel opgenomen 

En ik ervaar het ook, dus het zit niet bij de klant thuis. Handeling bij ons thuis hebben dus geen effect. 

🔒

Reageer