Skip to main content

Waar kan ik me afmelden voor 4K tv.in de app is het niet mogelijk en de 1ste maand is voorbij. Er is nl te weinig keuze in 4K sat jullie aanbieden.

Graag zo vlug mogelijk afmelden. 

Graag zou ik ook de 4K weer uitzetten. heb het nu meer dab 1 maand en gebruik het helemaal niet.

Maar dit lukt niet via de app. ik kan nergens vinden dat een abonnement langer dan 1 maand moet zijn.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


@oldcar , Het 4K pakket is voor minimaal 6 maanden. Ik ben bang dat dat dus niet gaat lukken.


Oh maar dat staat nergens vermeld als je het aanvraagt. Ik kan het nu zelfs niet vinden. 

Een beetje bedrog dus. 


@oldcar , wacht op een moderator totdat deze reageert of belmet de klantenservice van KPN op 0800-0402 en spreek in dat je een medewerker wil spreken. 


Even in de voorwaarden duiken.


Beste @oldcar, een hele terechte opmerking dit. Ik ben er even ingedoken, maar zie in jouw bevestiging staan dat het maandelijks opzegbaar is. In ons systeem staat echter, zoals Hoopvol ook aangeeft, dat je deze minimaal 6 maanden afneemt. Dat is de reden dat je 'm niet op kunt zeggen. Ik heb navraag gedaan of dit wellicht veranderd is en anders het verzoek om de website + bevestiging aan te passen met de juiste informatie. Als jij er inderdaad nog 5 maanden aan vast zit, zal ik de kosten vergoeden voor je. Ik laat dit dan nog even weten hier!


Beste @oldcar, een hele terechte opmerking dit. Ik ben er even ingedoken, maar zie in jouw bevestiging staan dat het maandelijks opzegbaar is. In ons systeem staat echter, zoals Hoopvol ook aangeeft, dat je deze minimaal 6 maanden afneemt. Dat is de reden dat je 'm niet op kunt zeggen. Ik heb navraag gedaan of dit wellicht veranderd is en anders het verzoek om de website + bevestiging aan te passen met de juiste informatie. Als jij er inderdaad nog 5 maanden aan vast zit, zal ik de kosten vergoeden voor je. Ik laat dit dan nog even weten hier!

Hartelijk dank voor de reactie. Het staat inderdaad zo in de bevestiging. Ik zie je volgende bericht graag tegenmoet.

Dsnk je


Beste @oldcar, een hele terechte opmerking dit. Ik ben er even ingedoken, maar zie in jouw bevestiging staan dat het maandelijks opzegbaar is. In ons systeem staat echter, zoals Hoopvol ook aangeeft, dat je deze minimaal 6 maanden afneemt. Dat is de reden dat je 'm niet op kunt zeggen. Ik heb navraag gedaan of dit wellicht veranderd is en anders het verzoek om de website + bevestiging aan te passen met de juiste informatie. Als jij er inderdaad nog 5 maanden aan vast zit, zal ik de kosten vergoeden voor je. Ik laat dit dan nog even weten hier!

Beste Marcia

 

We zijn nu een week verder maar ik heb nog niets verder van je gehoord. Graag een verdere reactie op beloofde. 

Met vriendelijke groet


Sorry voor de late reactie! Ik heb nog geen inhoudelijke terugkoppeling van mijn collega gekregen, dus ik ben eigenlijk nog geen stap verder gekomen. Wel zal ik gewoon 12,50 euro (5 maanden 2,50 euro) crediteren. Dan hebben we dat in ieder geval geregeld. Ik wil jou dan verzoeken om vanaf 14 april zelf het 4K-pakket op te zeggen. Dat kan t.z.t. gemakkelijk via MijnKPN of via mij.