Skip to main content
Beste KPN,



Afgelopen weekend heb ik voor mijn ouders 2 mobiele abonnementen afgesloten en tv internet vast bellen abonnement afgesloten.

Bij het afsluiten van het tv abonnement heb ik gevraagd om tv ontvangers van arcadyan hmb2260. Dit aangezien dit kasje iets kleiner is en daardoor past op de locatie waar mijn ouders deze wil plaatsen. Mij werd toen gezegd dat nagenoeg alleen arcadyan hmb2260 werd geleverd en de Arris nagenoeg niet meer dus dit zou wel goed komen. Gisteren is het aansluit pakket bij mijn ouders binnen gekomen en tot mijn verbazing zitten daar de iets te grote Arris ontvangers in. Is het mogelijk dat deze ontvangers omgeruild kunnen worden voor de arcadyan hmb2260 ? (in ieder geval 1 exemplaar)

Hopend op een oplossing.



M.vr.gr.

Theo
niemand ???
Het scheelt maar 1½ centimeter in de diepte. En ca. 3 in de breedte.

Hebben je ouders een Tiny House?? 😛

Is het plekje niet een ietsie pietsie te vergroten?



In het weekend is er een (veel) lagere bezetting van KPN-ers. Dan duurt het tot 48 uur voordat één van hen op een nieuwe vraag komt.



👉🏼Helaas kan er in het bestelsysteem niet aangegeven worden welk type er verstuurd wordt. De káns op een Arcadyan is tegenwoordig idd ietsie pietsie (...) groter. Maar zoals je hebt ervaren niet al te veel groter. Dat je "wel een Arcadyan zal krijgen" had dus niet toegezegd mogen worden.



Als een moderator nu een omruil in gang zet dan is er dus kans dat het weer een Arris wordt.



Ik neem aan dat een mod wel een kansje wil wagen voor je. Daarvoor zijn wel wat gegevens nodig.

Zou je de gegevens van je ouders in forumprofiel willen zetten? Daar zijn ze alleen in te zien voor jou en de moderators.

Naam, postcode, huisnummer (+ evt. toevoeging), klantnummer.
Overigens is het eigenlijk niet zo'n goed idee om dat kastje volledig ingesloten te gebruiken ivm warmte. Het is weliswaar geen Ziggo Horizon doos van 60 Watt in gebruik, maar het verschil tussen "aan" en "uit" is er amper bij de KPN doos en dus heeft dat ding toch wat ventilatie nodig!
Overigens is het eigenlijk niet zo'n goed idee om dat kastje volledig ingesloten te gebruiken ivm warmte. Het is weliswaar geen Ziggo Horizon doos van 60 Watt in gebruik, maar het verschil tussen "aan" en "uit" is er amper bij de KPN doos en dus heeft dat ding toch wat ventilatie nodig!

In de regel hanteert men 10 cm rondom ruimte laten, dus links 10, rechts 10, boven 10 cm en achter 10 cm.
Dank voor jullie reacties.



Het is helemaal niet de bedoeling dat het kastje volledig ingesloten word.

De Arris past net niet op de kast langs de tv, de arcadyan hmb2260 wel. Het zijn net die 3 cm die het verschil maken.



Voor alle duidelijkheid er is mij geen arcadyan hmb2260 toegezegd maar wel het idee gegeven dat de kans 90% was dat mijn ouders die zouden krijgen.

Hopelijk reageert er idd nog een moderator.



gr.

Theo
Welkom @Henkie11, sorry dat je geen duidelijker antwoord hebt gekregen van de klantenservice. We hebben geen invloed op welke ontvangers worden verstuurd. Het is dan ook niet te zeggen welke ontvanger er komt wanneer je een abonnement afsluit. Omdat de ontvanger verder goed functioneert is het helaas niet mogelijk om deze om te wisselen.



Ik hoop dat er een andere manier is om de ontvanger fatsoenlijk neer te zetten. Eventueel kun je de TV wat naar voren halen en de ontvanger daar achter zetten. Als de afstandsbediening maar zicht heeft op de infrarood ontvanger van de TV-ontvanger kun je die overal neerzetten.
Bij mij staat (eigenlijk stond) de tv wat naar voren, en de ontvanger eronder/achter. Tegenwoordig met die voeten en schermen niet tot op de tafel (ruimte eronder) kan dat. Er blijft dan 'zicht' voor het infrarood van de afst.bed.

Reageer