Skip to main content

Probeer je beetje bij te blijven met alle rekeningen. Nee men kan en wil niet enige clementie betrachtten. Het laat al deze bedrijven gewoon koud. Een overheid moet huurverhoging halt toe roepen, bijspringen. Maar uitzichzelf enig initiatief nemen coronagetroffenen even de kerst en oud en nieuw te laten overbruggen. Schaam julkie diep. de vierde is de ww erweer. Doe noodgedwongen hospitakamerverhuur en heb net een 40 jarige vrouw voor kerst, na 8 jaar een dak boven haar hoofd kunnen geven. 8jaar niet weten waar je s avonds slaapt, vaak gedwongen haar lichaam  aan de vuile hypocriete barmhartige samaritaan te verkopen. ja voor niks gaat de zon op. Samaritaan, KPN  schaam je toch rot hyocrieten. geen ***kpn, geen internet. owja via BudgetMobiel.. je internet bundel is volgens fair trade policy vertraagd. meer dan de 7..hoor ik dat goed ZEVEN gb te boven gegaan. Echt ik lach mijn *** uit mijn broek.. pwaahaha laat me niet lachen. Schaam jullie je ook. ok zeer diep. Diepgewortelde bitterheid begint over me te komen.  Maar ik heb hier een prachtige blije marokaanse vrouw een mooie kerst bezorgt. Dus ik lach je uit KPN. zo gauw ik kan ontdoe ik me van jullie slavenjuk. Fijne dagen.. ook kpn ja hoor im vergeef het jullie. Maar vergeten.. never!! 

 

Admin: woorden verwijderd, in strijd met de huisregels

Gaat alles wel goed met u:thinking: want waar gaat dit nu over? Ik ben geen medewerker hoor.


joep, 

 

moeilijk he. afgesloten van tv en internet... op.. Kerstavond.   waarschijnlijk doel je ergens de richting van.. dat hoort niet hier.. maar das dan jammer. opzoveel moglijke plekken posten. En anders reageer je gewoon niet. connstructief of tief op :) 


Je wordt niet van de ene op de andere dag afgesloten. Je hebt minstens 1 herinnering gehad.

Als ik een tip mag geven, ik ben ook werkloos.

Neem een 2e bankrekening erbij

1 rekening waar je inkomsten op binnen komen (uitkering + toeslagen) en waar je je vaste lasten van betaald.

2e rekening om boodschappen ed te betalen.

 


Kan het niet op een normale manier met uw persoonlijke woorden. :thinking:


Hoi @Renda888, welkom hier. 

Afgesloten dus op kerstavond, dat is niet fijn. Dit door een betalingsachterstand. Je kan natuurlijk eens een betaling missen, maar je krijgt dan wel een herinnering en het is dan handig als je daar achteraan gaat zodat er wat geregeld kan worden. Een betalingsafspraak bijvoorbeeld. Ik ben namelijk bang dat ik de aansluiting niet actief krijg tot er weer betaald is, hoe spijtig dat nu ook is. Zie ook de website, betalen na blokkade.


In Nederland heb je nog altijd WW en dat 70% van je laatste inkomsten.

In veel andere landen is dat veel en veel minder.

Ik ben met Pensioen en dingen die niet kunnen, gaan gewoon niet door. 

Vakantie en auto zijn niet echt nodig en bespaar je veel geld.

Verder kan je heel veel subsidie krijgen, ook op je huur. 

Je moet het wel zelf aanvragen.