Skip to main content
Beantwoord

Afspelen mislukt (STB-ZAP-03/ 3-HAL layer) sinds aansluiten van ontvanger op TP-link Deco B65

• August 28, 2025
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik heb de tv-ontvanger op een TP-link Deco BE65 aangesloten, ter vervanging van mijn oude TP-link stekker. Sindsdien krijg ik deze melding als ik iets wil terugkijken: Afspelen mislukt (STB-ZAP-03/ 3-HAL layer).

Beste antwoord door MartijnvanTol72

Ik had de Deco als nieuwe router geïnstalleerd, maar ik moest hem als accespoint gebruiken. Nu ik hem als accespoint heb geïnstalleerd doet terugkijken het weer wel.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • August 28, 2025

Ik weet niet of jouw Deco software dezelfde is, maar onder "meer", "geavanceerde instelingen", optie "iptv/vlan" activeren. Ik heb mijn M4's wel in router modus staan en mijn DIW altijd via wifi aangesloten gehad, terwijl ik die optie uit had staan. Nooit opname afspeel-problemen gehad.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 28, 2025

Ik had de Deco als nieuwe router geïnstalleerd, maar ik moest hem als accespoint gebruiken. Nu ik hem als accespoint heb geïnstalleerd doet terugkijken het weer wel.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 1, 2025

Hoi ​@MartijnvanTol72 , dank voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Top dat je het probleem inmiddels al hebt weten te verhelpen en super dat je dit hier ook nog even met ons hebt willen delen, wordt heel erg gewaardeerd!