Skip to main content

Hallo,

ondanks dat ik ergens op deze site las ‘maak makkelijke online een afspraak', ben ik na 10 minuten loopjes klikken nog nergens daadwerkelijk tegen gekomen waar ik dan makkelijk een afspraak kan maken. Kom elke keer op ‘alles over de monteur’. Ik wil er gewoon een thuis :)

 

Hoe?

Het is coronatijd monteurs komen alleen als het echt niet anders kan. Heeft u een probleem of gaat het om een nieuwe aansluiting?


Dat begrijp ik, bij een nieuwe aansluiting komen ze wel. Heb ik uitgebreid 300 keer kunnen lezen inmiddels 🙂 Maar juist vanwege coronatijd heb ik internet en tv nodig see.. en in mijn nieuwe huis zit geen of slechte bekabeling.. iets dat ik niet zelf kan, ondanks hun heldere instructievideo's :D


Is er al wel een werkende verbinding? Of is er helemaal niets?


Nee, heb huis gekocht en alles is een beetje rommelig achtergelaten..


Er zou wel een monteur bellen om langs te komen, want de kabel is stuk én loopt niet naar boven. 


Hoi @IreenV. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik begrijp dat je graag wilt dat er een monteur langs komt om de kabel te herstellen naar boven. Zoals Joep1965 komt er een monteur langs als het noodzakelijk is. Zou je willen uitleggen wat voor een kabel er precies stuk is? Laat je ook gelijk jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel? Dan kan ik gelijk voor jou uitzoeken welke mogelijkheden er zijn. 


Hoi @IreenV. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik begrijp dat je graag wilt dat er een monteur langs komt om de kabel te herstellen naar boven. Zoals Joep1965 komt er een monteur langs als het noodzakelijk is. Zou je willen uitleggen wat voor een kabel er precies stuk is? Laat je ook gelijk jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel? Dan kan ik gelijk voor jou uitzoeken welke mogelijkheden er zijn. 

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!


Reageer