Skip to main content

Mijn afstandsbediening is kapot maar kan via de site geen nieuwe aanvragen.

Op welke manier kan ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen.

Hallo @Sharita57 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je even weten of het hiermee lukt?


Ik ben aangemeld maar krijg de bestelling niet in me winkelmandje gezet.

 


Heb je wel in MijnKPN het product “Internet en TV” gekoppeld aan je KPN ID? Pas dan werkt de bovenstaande link voor een nieuwe afstandsbediening. Krijg je een foutmelding, zo ja welke? 


Ter aanvulling : 

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

 


dank je voor je antwoord maar alles staat gekoppeld maar lukt niet om te bestellen.


Vul dan jouw volledige forum-profiel. Dan kan een moderator jou verder helpen. 

 

 


Ben aangemeld en alles is gekoppeld krijg in beeld nieuwe afstandsbediening bestellen maar verder komen we niet, Is het ook mogelijk om een nieuwe in een kpn winkel op te halen,


Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.
 

In de winkel kan het niet. Wel telefonisch via 0800-0402. 


Hallo @Sharita57 , als het scherm blijft hangen op Nieuwe afstandsbediening aanvragen en dan niet verder gaat, moet je eens een andere browser proberen. Bijvoorbeeld Windows 10 met Edge heeft dit probleem. Met Chrome of Firefox zou het beter moeten gaan.

Ik geloof niet dat je hiervoor “zomaar” naar een winkel kan gaan.


Ha Ha  @RBxx ,

Tegelijk gepost.👍  Ik dacht dat jij offline was. Anders had ik hier niet gereageerd. 


Ach ja @Noordzee , we komen elkaar regelmatig tegen, maar dat geeft toch niet :grin:


@Sharita57 Is het ondertussen gelukt met de informatie en tips van Noordzee en RBxx via een andere browser? Als het niet lukt, laat het dan maar weten, dan stuur ik handmatig een andere afstandsbediening naar je toe. :smiley:


Ja het is gelukt door naar een andere browser te gaan. Bedankt voor de tip.

 


@Sharita57 Bedankt voor de terugkoppelen en fijn dat het is gelukt. Fijn weekend verder.:relieved:


Reageer