Skip to main content
Beantwoord

afstandbediening

• January 13, 2020
  • 4 reacties
  • 190 keer bekeken

Goedendag, 

Onze afstandbediening is een aantal jaren oud en nu is het klepje van de batterijen afgebroken, waardoor deze er steeds uitvallen? Hoe kom ik aan een andere afstandbediening?

Beste antwoord door Tycha

Welkom @Auke Deenen 

Die van iTV kun je zelf gratis bestellen via de servicetool afstandsbediening. Je logt daar simpelweg in met je KPN ID. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 13, 2020

Welkom @Auke Deenen 

Die van iTV kun je zelf gratis bestellen via de servicetool afstandsbediening. Je logt daar simpelweg in met je KPN ID. 

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 13, 2020

@Auke Deenen Welkom op ons Forum! goed dat je hier je vraag stelt. Ik zie dat @Tycha je al heeft voorzien van het juiste antwoord. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag.

Fijne avond!

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Welkom @Auke Deenen 

Even een aanvulling @Auke Deenen:

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 17, 2020

@Auke Deenen We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!