Skip to main content

Zou graag een nieuwe AB voor VIP2950 willen aanvragen echter via de site lukt dit niet, met het iedere keer maar weer op een andere tijdstip nog een keer proberen.

Zou toch graag een nieuwe willen

alvast bedankt

 

 

Hallo @LammyB, het is niet gelukt met de tips van Noordzee? Ik help je graag verder. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan bestel ik een afstandsbediening voor je.


Ik plaats die tips voor de volledigheid dan ook nog even hieronder. En dan gaat het met name om wat je kunt doen bij het zien van een foutcode. Zie de dikgedrukte zinnen. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


@LammyB ik zag je privébericht en heb je een nieuwe afstandsbediening gestuurd. Binnen twee werkdagen valt ‘ie op de mat!


Bedankt voor je snelle reactie

Erg blij mee

 

Fijn weekend

 

Lammy