Skip to main content
Beantwoord

Afstandbediening afstemmen op D-Vision tv lukt niet

• March 11, 2025
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Het koppelen met de code 005 voor mijn D-vision lukt niet! Heb veel manieren geprobeerd maar de afstandsbediening wilt niet koppelen aan mijn tv.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Carlein. En welkom op de KPN Community! 

Het is altijd hopen dat er een code voor het afstemmen van de afstandsbediening op je tv de juiste. Nu is er maar één code voor jou tv begrijp ik en die werkt niet. Dat is zuur. Je kunt nog kijken of de codes die ​@Dave van Toer aandraagt misschien werken of je kunt zelfs overwegen een Comfort+ afstandsbediening aan te schaffen. Maar als dat niet de oplossing is voor jou, dan ben ik bang dat je de D-Vision afstandsbediening ernaast moet blijven gebruiken. 

Ik heb hier inderdaad ook maar 1 code van, wel voor de Comfort+ zijn er meer codes;

Maar dat lijkt mij afstandsbediening specifiek.

Kijk ook even op deze pagina of er mogelijk nog wat codes naar boven komen (afhankelijk voor jouw afstandsbediening): https://www.kpn.com/service/televisie/afstandsbediening/instellen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 11, 2025

Ik zie dat merk (???) überhaupt niet in de PDF staan. Dat gaat dus niet lukken.

Heb je deze al wat langer? Ik zie er één bij Bol met de melding '’niet verkrijgbaar'’ erbij. Model uit 2019; allang uitverkocht dus. Verder kom ik ze niet tegen.

Wat voor het geluid (volume/mute) kan is het op de tv ontvanger DIW7022 instellen “regel het geluid van de tv ontvanger”.

Dave van Toer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

Ik heb hier inderdaad ook maar 1 code van, wel voor de Comfort+ zijn er meer codes;

Kijk ook even op deze pagina of er mogelijk nog wat codes naar boven komen (afhankelijk voor jouw afstandsbediening): https://www.kpn.com/service/televisie/afstandsbediening/instellen

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 13, 2025

Hoi ​@Carlein. En welkom op de KPN Community! 

Het is altijd hopen dat er een code voor het afstemmen van de afstandsbediening op je tv de juiste. Nu is er maar één code voor jou tv begrijp ik en die werkt niet. Dat is zuur. Je kunt nog kijken of de codes die ​@Dave van Toer aandraagt misschien werken of je kunt zelfs overwegen een Comfort+ afstandsbediening aan te schaffen. Maar als dat niet de oplossing is voor jou, dan ben ik bang dat je de D-Vision afstandsbediening ernaast moet blijven gebruiken.