Skip to main content

Goedendag,

 

Ik ben inmiddels al een week aan het proberen een afstandbediening aan te vragen via jullie site. Maar ik blijf constant een foutmelding krijgen, waardoor het niet lukt. Is er een andere mogelijkheid dit netjes op te lossen? Zijn jullie tijdens deze lockdown gewoon telefonisch bereikbaar en zo ja, tot hoe laat dan? Zodat ik het wellicht op die manier kan oplossen..

 

En de link die ik bij verschillende topics zie staan, heb ik dus al geregeld geprobeerd. Blijf hetzelfde probleem krijgen.

 

met vriendelijke groet,

Sandra Rozendal

Hi @Sandra Rozendal, welkom en goed dat je aan de bel trekt. Heb je inmiddels al een nieuwe afstandsbediening aan kunnen vragen? Mocht dat nog niet gelukt zijn, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Kun je daarbij ook aangeven welke tv-ontvanger je hebt? Dan ga ik voor je aan de slag!


Ik heb het profiel verder ingevuld op mijn eigen naam. Al staat het tv/internet abonnement op naam van mijn vriend, Rick Bussink. Dus het ziu kunnen dat dit niet overeen komt. Ik heb wel het klantnummer ingevuld, dus op basis daarvan zou je gegevens moeten kunnen vinden.

 

Tv ontvanger is een Motorola, maar wat er verder achterop staat is voor mij abracadabra🙈 . Hopelijk is de foto duidelijk genoeg.😊

 

Ik hoor het graag. Bestellen lukt namelijk nog steeds niet.

 

Met vriendelijke groet, 

Sandra

 


Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Ik heb je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Deze mag je binnen 2 werkdagen thuis verwachten. Om de nieuwe afstandsbediening straks zo optimaal mogelijk te kunnen gebruiken, is kun je hem te koppelen aan de tv. Zo heb je maar 1 afstandsbediening nodig om zowel de tv-ontvanger als de tv te kunnen bedienen.

Overigens wil ik je aanraden om de Motorola tv-ontvanger kosteloos om te ruilen voor een nieuwer type. De nieuwe tv-ontvanger heeft meer functies dan degene die je nu hebt. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!