Skip to main content

Bij installatie blijkt de “universele” afstandsbediening helemaal geen ondersteuning te hebben voor mijn Dali Kubik One soundbar.

Is er een manier om deze combinatie toch werkend te krijgen?

Goedemiddag @randomnaam666 en welkom hier op ons forum!

Zou je dit topic eens door willen nemen? Ik vermoed dat je met deze informatie wel verder moet komen, laat je weten of je hier iets aan hebt gehad?


De Dali Kubik One heeft helaas geen HDMI. Uiteindelijk heb ik een oude Logitech Harmony 950 uit de kast gehaald en die werkt prima. Bovendien heb ik nog een nieuwe kunnen kopen voor op de plank :-)

Wel jammer dat Dali niet ondersteund wordt, want zowel het geluid als de esthetiek zijn uitstekend. De soundbar is namelijk gedeeltelijk gestoffeerd. Het lijkt mij niet extreem veel moeite om die 2 Dali soundbars toe te voegen 

in ieder geval bedankt!


De Dali Kubik One heeft helaas geen HDMI. Uiteindelijk heb ik een oude Logitech Harmony 950 uit de kast gehaald en die werkt prima. Bovendien heb ik nog een nieuwe kunnen kopen voor op de plank :-)

Wel jammer dat Dali niet ondersteund wordt, want zowel het geluid als de esthetiek zijn uitstekend. De soundbar is namelijk gedeeltelijk gestoffeerd. Het lijkt mij niet extreem veel moeite om die 2 Dali soundbars toe te voegen 

in ieder geval bedankt!

En jij bedankt dat je via deze weg hebt laten weten hoe je dit hebt opgelost @randomnaam666 :)

 


Ik heb onlangs begrepen dat de Kubik One over “IR learning” capaciteiten beschikt. Dat zou betekenen dat ik de Soundbar kan leren om naar willekeurige commandos te luisteren.

 

ik laat het resultaat hier tzt wel weten.


Ik heb onlangs begrepen dat de Kubik One over “IR learning” capaciteiten beschikt. Dat zou betekenen dat ik de Soundbar kan leren om naar willekeurige commandos te luisteren.

 

ik laat het resultaat hier tzt wel weten.

Heel graag @randomnaam666!
Voor toekomstige meelezers is dat ontzettend interessante informatie om hier te delen :)