Skip to main content

beneden heb ik interactieve tv , boven digitenne . die ik af en toe gebruik. Eerst helemaal geen ontvangst maar dat is vanuit jullie aangezet. toen nieuwe afstandsbediening gekregen . Omdat ik wel de tv en geluid aan en uit kan zetten maar hij reageert niet op programma's / menu e.d. stekker en verbindingen eruit gehad . kastje opnieuw opgestart ook vanuit jullie maar hij doet het nog steeds niet. Ik heb nu 2 x heel lang aan de telefoon gezeten en ik ben weer moed aan het verzamelen want ik ben er een beetje naar van. Wat zijn nog meer mogelijkheden?

 

Kan je even verduidelijken, i.v.m. ondersteuning/uitleg, of bovenstaande probleem met de tv beneden (ITV) of met de TV boven (Digitenne) speelt. Dat is uit je verhaal niet te halen.

ITV:
Bij een juist ingesteld afst.bed. kun je van het TV toestel aan/uit en volume bedienen, de overige knoppen bedienen de ontvanger.

Digitenne:
Twee afst.bed. gebruiken. Die van de TV om de TV aan/uit te zetten en evt. volume. Die van de Digitenne bedient het kastje.


beneden heb ik interactieve tv . boven digitenne Ik heb een Samsung UE32EH5300 Daar is 1 code voor , heb de andere codes ook geprobeerd. tv gaat aan/uit met kpn afstandsbediening en met de samsungbediening . Het kastje gaat wel handmatig naar ander programma maar niet met afstandsbediening.

 


Het kastje gaat wel handmatig naar ander programma maar niet met afstandsbediening.

Dat is vreemd. De ontvangers van KPN hebben alleen een standby  knop en een schakelaar aan de achterkant. Die zijn niet eens ‘handmatig’ op een andere zender te zetten.

Ik denk dus zo maar dat je nog een heel antieke Motorola vip1963 hebt! Ruil deze z.s.m. om via deze tool.


Hoi @Vonski! Is het met de tip van Peter gelukt om de ontvanger om te ruilen en ging het inderdaad om een oude ontvanger? 

Ik denk dus zo maar dat je nog een heel antieke Motorola vip1963 hebt! Ruil deze z.s.m. om via deze tool.

Kleine toevoeging, volgens mij moet het deze tool zijn als het om het omruilen van de ontvanger gaat. 🙂


Helemaal gelijk wat de tool betreft, @Sanne_M . Hééél scherp! :thumbsup_tone3:


Ik heb niets meer van je vernomen @Vonski, dus ik hoop dat je de oplossing inmiddels gevonden hebt! Zo niet, laat het hier gerust weten. 🙂


Reageer