Skip to main content

Afgelopen maandag is de monteur geweest voor installatie tv. Op de afstandsbediening kan ik het geluid niet hard of zacht zetten. Vind wel gek dat de monteur dat niet goed heeft achtergelaten. Heb daarna gebeld wordt in de wacht gezet door een mevrouw en na ongeveer 20 min is de lijn verbroken en ben ook niet teruggebeld. Heb zelf geprobeerd via de code maar is mij niet gelukt. Wel een hoge factuur met kosten gezien maar ik ben niet geholpen.

Dag @Ranelle , welkom op het forum!

Dat is inderdaad niet zoals het hoort. Je zegt dat je zelf al een code geprobeerd hebt. Op deze pagina staat per soort afstandsbediening uitgelegd hoe je die moet koppelen. De eerlijkheid gebied wel te zeggen dat er wat minder gangbare merken/modellen tv zijn waarbij het soms niet helemaal lukt, Welke tv heb je?


Hi Henk, merk is Sharp. 


Voor Sharp zijn er diverse codes beschikbaar. Volg de procedure die ik in mijn vorige post aangaf. Het beste werkt dat als je ook het modelnummer van je tv weet. 


Ik ga weer eens alles opnieuw doorlopen. Laat je gauw weten. Hartelijk dank zover.


Na ruim een week .. is het eindelijk gelukt. 
Hoop dat we nu geen rekening krijgen van  KPN :)

 Uiteindelijk zelf kunnen doen.

Dank Henk. 


Hi Ranelle, een rekening van KPN krijg je niet door het stellen van een vraag op dit forum. Mocht je dat bedoelen. :)