Skip to main content

Heb een oude Jubilee tv kan geen code vinden om de nieuwe afstandsbediening in te kunnen stellen

Beste @skodaart 

Welke type TV en merk heb je?


Zoals gemeld een Jubilee tv


Zoals gemeld een Jubilee tv

Jubilee?? Ik dacht dat je daarmee bedoelde dat je een Jubileum TV had @skodaart, 😂 Weet jij toevallig door welke fabrikant dit is geproduceerd? Philips of Sony of wie dan ook. :wink: P.S. Heb je een foto van deze desbetreffende TV?


 


Die TV is al zo’n 20 jaar oud en is een soort Philips-kloon.

Probeer eens de codes van Philips. 
 

bron:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/403438


Beste @skodaart 

Kijk eens op deze site van KPN, klik de juiste afstandsbediening aan, en wat @Noordzee al aangeeft de codes van Philips eens gebruiken. Lukt dit niet, laat het ons dan maar weten.

P.S. Uit nieuwsgierigheid mag ik de voorkant eens zien van de TV? :wink:


@Dennis Schreve 

Er staat een advertentie op Marktplaats. 
 

Jubilee televisie, 35 cm 


@Dennis Schreve

Er staat een advertentie op Marktplaats. 
 

Jubilee televisie, 35 cm 

Effe kieken! :wink::rofl:


@Dennis Schreve

Er staat een advertentie op Marktplaats. 
 

Jubilee televisie, 35 cm 

Ik heb hem gezien, maar kan het toch niet laten om 2 foto’s hier te plaatsen van deze jubilee:

Grappig dat je deze nog hebt @skodaart, ik wil niet vervelend doen. Maar KPN heeft erg veel HD zenders, en met scart heb je dit helaas niet. 


Het us een niet vaak gebruikte tv die vroeger op de boot stond. Op de site van kpn kom je niet veel verder met het zoeken naar de juiste code. Ik heb en had verschillefe al geprobeerd maar bij de een deed dit het niet en de andere dat weer niet. Nu kan ik kanalen kiezen met de witte kpn afst. Bed. En volume met de originele bij de tv behorende daar neem ik genoegen mee. Dank voor het mee denken!


Hoi @skodaart, dat model tv zien we niet vaak meer inderdaad! Ik ben bang dat onze afstandsbediening daar niet op ingesteld kan worden, maar de oplossing met de bijbehorende afstandsbediening werkt gelukkig ook goed voor jou :slight_smile:

 

Die TV is al zo’n 20 jaar oud en is een soort Philips-kloon.

Ik was ook even benieuwd, ik denk dat het toestel al bijna 30 jaar oud is zelfs. Er staat op 'Made in E.E.C.’ (European Economic Community), dat is in 1993 hernoemd naar E.C. (European Community) en is in 2009 verder opgenomen in de huidige EU. Zo krijgen we van deze tv ook nog een beetje geschiedenisles :grin: