Skip to main content

Ik zou de afstandbediening koppelen aan mijn Sony Smart TV maar ik heb geen koppelingscode.Ik heb met behulp via jullie web alle codes geprobeerd maar geen enkele doet het.Omdat ik bijna 15 jaar bij Telfort heb gezeten kreeg ik van deze beste mensen een boekje over hoe en wat van de afstandbediening en een aantal koppelingscodes.Dit heb ik helaas niet van julliegekregen.Kunt u dat misschien nog nasturen zodat ik de afstandbedienigen kan afstellen op alle Sony”s bvd

Hoi @kjuog, de KPN afstandsbediening heb je nodig om de ontvanger met de TV te bedienen. 
Dit gaat niet met een andere afstandsbediening. 

Welke tv ontvanger en kpn afstandsbedieninge heb je?

Hieronder in ieder geval een stappenplan om de kpn ab te koppelen. 
 

Begin met de eerste code van Sony in de lijst.

2. Druk 5 seconden gelijktijdig op de source en OK knop, zie afbeelding.

Het rode lampje op de afstandsbediening gaat branden.

3. Toets de 3 cijfers van de tv-code in. Het lampje knippert nu 2 keer. Druk op de OK knop

4. Controleer of het afstemmen goed is gegaan door je tv uit te zetten (op stand-by) 

en druk nogmaals op om de tv weer aan te zetten.

• Gaat de tv niet op stand-by? Doorloop stap 2, 3 (gebruik hier een nieuwe code) en 4 opnieuw.

• Gaat de tv wel op stand-by en daarna weer aan? Dan is het afstemmen gelukt.

 

https://www.kpn.com/w3/file?uuid=e3c261f0-1715-4097-9575-618ea294f43b&owner=8de86c61-bdc8-4848-872e-e5b380e682fc&contentid=37925


Dit heb ik dus allemaal gedaan,zoals voorheen bij Telfort en het werkt niet.Het is toch niet moeilijk om mij de gebruiksaanwijzing van het volledige kpn op te sturen inclusief de gebruiksaanwijzing van de afstandsbediening?Dit hoort normaal in de doos te zitten.


Dit heb ik dus allemaal gedaan,zoals voorheen bij Telfort en het werkt niet.Het is toch niet moeilijk om mij de gebruiksaanwijzing van het volledige kpn op te sturen inclusief de gebruiksaanwijzing van de afstandsbediening?Dit hoort normaal in de doos te zitten.

 

Geen idee of dat wel of niet moeilijk is, ik werk niet bij KPN. Ik ben ook een klant net als jij.

Helaas heb je geen antwoord op mijn vragen gegeven.

De door mij getoonde uitleg moet gewoon werken. Probeer het nogmaals.