Skip to main content

Sinds we een nieuwe ab hebben is deze veel en veel trager geworden. Ligt dit aan de ab of aan het kastje (*Arris)

Hi @Veldmuis23, welkom en goed dat je jouw vraag hier stelt. Het is erg vervelend als je lekker tv wilt kijken, maar de tv-ontvanger traag reageert op de afstandsbediening. Ik wil je graag helpen om dit probleem op te lossen. Zou je hiervoor de tv-ontvanger kunnen resetten? Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Nou Ron, het lijkt of het wat sneller is geworden. Maar wanneer je overschakelt naar GIDS dat was bij het vorige programma veel sneller. Maar misschien wat geduld. 

Bedankt


Dank je wel voor de update. Ik ben blij om te lezen dat hij wat sneller is geworden. Wat betreft de snelheid van de gids en het menu, dit heeft onze aandacht al gekregen. Hier wordt naar gekeken en het wordt zo snel mogelijk verholpen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!


Goede middag, ik had hetzelfde probleem ook gedaan zoals beschreven, en veel sneller geworden.

Bedankt