Skip to main content

Beste KPN,

Helaas heeft onze hond de afstandsbediening te pakken gekregen en is die dusdanig zo kapot dat we er niks meer aan hebben. Nu willen we graag een nieuwe afstandsbediening aanvragen, maar er komt steeds een 'foutmelding’ tevoorschijn. Welke mogelijkheid is er nog meer om aan een nieuwe afstandsbediening te komen?

 

Vriendelijke groeten!

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Wat lastig zeg. Vooral dat je een foutmelding krijgt. Heb je je thuisabonnement wel gekoppeld in MijnKPN? Anders werkt de tool niet. (en- ook niet in het oude Edge; wel in het nieuwe Edge Chromium)

Snelst is denk ik even bellen (0800-0402)

Ook kan een moderator v.h. forum een nieuwe opsturen. Dan zijn je naam, postcode, huisnummer en klantnummer (internet/televisie) nodig. Deze vul je in in je forumprofiel! Als je dat ingevuld hebt geef je hier dan even een seintje? (of je belt dus even)


Hallo @Neyman ,

Bellen met 0800-0402 kan natuurlijk altijd. Maar hieronder een tip wat je kunt doen bij een foutmelding. (Zie de vette tekst.)
 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Hoi! 
 

Als het goed is heb ik nu mijn internet tv abonnement voor de tweede keer toegevoegd, maar blijft alsnog een foutmelding geven. Ook heb ik mijn forum aangepast, zoals ik bij andere berichten had gelezen. Misschien morgen toch maar even bellen.


Hoi! 
 

 Misschien morgen toch maar even bellen.

Bellen met 0800-0402 is nu inderdaad de snelste oplossing. 

Spreek ik : Ik wil een medewerker spreken.    

Als het telefonisch onverhoopt ook niet lukt?, dan zien we je hier wel weer terug. 


Reageer