Skip to main content
Het witte klepje van de interactieve afstandsbediening is stuk gegaan. Is deze ook los te verkrijgen? Vind het zo zonde om er een hele nieuwe afstandsbediening voor te nemen alleen nu vallen de batterijen eruit, dat is ook niet echt handig.



Mvg Glenn
Ik heb even voor je gezocht, eerst was dat klepje te bestellen. Maar ik zie dat niet meer in de webshop staan van KPN.
Klopt, ik kon ook alleen een hele nieuwe afstandsbediening vinden.
@Glennbl, voor een nieuwe afstandsbediening kun je hier terecht. Zou je in ieder geval alvast jou forumprofiel willen aanvullen? Dit kunnen alleen de KPN moderators en jijzelf zien.
@Dennis Schreve een nieuwe afstandsbediening is niet nodig.

Wat moet er nog meer aangevuld worden dan op me profiel?
Wat moet er nog meer aangevuld worden dan op me profiel?

Je klantnummer, mobiele nummer, en je kunt aanvinken wat voor abonnement je bij KPN hebt.
Welkom @Glennbl! We kunnen deze kosteloos opsturen. Ik kan alleen geen KPN abonnement vinden met jouw adresgegevens of klantnummer. Kan het zijn dat je bij een dochterprovider zit of een andere provider via het KPN netwerk? Dan kunnen zij dit ongetwijfeld voor je in orde maken.
@Joran Ja dat klopt, ik zit bij Telfort en werd via hun ook naar jullie site verwezen. Fijn dat ik ook alleen een nieuw klepje kan ontvangen! Kunt u dit wel regelen nu of moet ik hier Telfort dan voor aanschrijven?



@Dennis Schreve Me klantnummer van Telfort had ik wel vermeld. Ik zal de rest direct aanvullen.
Ik denk dat zij het Telfort forum bedoelden. Je kunt je vraag hier stellen, dan regelen mijn collega's dit morgen 🙂 [Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk? | Telfort Forum
@Joran Ooh dan probeer ik het daar even. Hartstikke bedankt!

Reageer