Skip to main content

beste,

Ik heb gisteren 2 nieuwe afstand bedieningen gehaald omdat de oude weigerde nu probeer ik ze te koppelen zoals beschreven en ik heb 35 minuten met KPN aan de telefoon gezeten alles wel in totaal 30 keer herhaald maar ze willen niet gekoppeld worden aan mijn televisies wie heeft er een oplossing voor mij

Samsung tv :

zoals in beschrijving gedaan:

5 seconden sourceknop en nummer 1 gelijktijdig daarna fastfowardknop.  Maar aan en uit, geluid, mute deze werken niet. zelfs KPN hulplijn weet het niet hopelijk kan ik hier een oplossing krijgen.

Vast bedankt Henk uit Almere

 

@Sikke1

Herhaal de procedure als het niet meteen werkt. Er zijn meerdere instellingen mogelijk namelijk. En je 'pakt’ er een per keer. Niet alle Samsung werken met dezelfde IR codes…

Ik krijg ‘m inmiddels op diverse merken (snel) ingesteld. (eerste keer deed ik er ook zeker 30 minuten over hoor, dus niks om je voor te schamen)

Met Samsung moet ie i.i.g. gewoon werkend te krijgen zijn.

NOTA BENE!

:small_blue_diamond:  Druk éérst source in en een fractie v.e. sec. later pas de 1. Houdt ze vervolgens in totdat de rode led brandt. Daarna op :fast_forward: drukken. Probeer het volume, werkt het dan de OK knop indrukken!!


Beste Peter ben al een paar uur bezig heb ook al jou tip geprobeerd maar helaas elke tip is wenselijk


@Sikke1 

 

Best irritant ! 

Wat Peter schrijft is juist, maar laat ik het even net wat anders omschrijven: 

 

 

De oplossing vind je mogelijk in stap 2 van de instructie : 

 

Stap 2.

Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.

 


@Sikke1 op de website van KPN wordt er nog een mogelijkheid beschreven voor het koppelen van je Samsung tv. Ik heb de lijst toegevoegd en op bladzijde 1 lees je welke knoppen je moet indrukken en op bladzijde 20 staan nog 4 codes voor de Samsung tv.

 

Website KPN


Slimmerik je doet je naam eer aan top het is gelukt, source en oke daarna 270 ben helemaal blij pfffff


Super dat het antwoord van @Hoopvol de oplossing was. :smile:  Ik kan me de opluchting goed voorstellen en wens je veel kijkplezier! 


Een nachtmerrie dat aansluiten.

dus graag hulp van een van jullie.

waar vind ik de “source knop” Zit die op de afstandsbediening van de KPN of van de tv?

alles wat ik probeer, maar er ging in eerste instantie wel een rood lampje branden, maar de afstandsbediening werd niet geactiveerd.

nu probeer ik het weer maar wat ik ook doe een rood lampje gaat niet branden.

ik heb een Panasonic tv.

Dank alvast en groetjes, Victoria.


Victoria, de source knop zie foto 

 


Reageer