Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb zojuist me pakket ontvangen voor de Vip5202 en alles werkt alleen de afstandbediening krijg ik maar niet gekoppeld aan mijn tv

 

als ik de stappen door loopt gaat het eigenlijk al fout bij stap 2 want ze zeggen dat het rode lampje moet branden maar bij mijn knippert die 2x en daarna is het weg, ik heb de afstandsbediening ook al gereset maar daarna als ik weer de stap doorloopt knippert de rode en groene lamp 2x

ik heb de hoop een beetje opgegeven en ik hoop dat iemand het reddende antwoord heeft 😊

 

ik heb trouwens een Samsung Crystal UHD 55TU7020 (2020) TV 

Goedemiddag,

Ik heb zojuist me pakket ontvangen voor de Vip5202 en alles werkt alleen de afstandbediening krijg ik maar niet gekoppeld aan mijn tv

 

als ik de stappen door loopt gaat het eigenlijk al fout bij stap 2 want ze zeggen dat het rode lampje moet branden maar bij mijn knippert die 2x en daarna is het weg, ik heb de afstandsbediening ook al gereset maar daarna als ik weer de stap doorloopt knippert de rode en groene lamp 2x

ik heb de hoop een beetje opgegeven en ik hoop dat iemand het reddende antwoord heeft 😊

 

ik heb trouwens een Samsung Crystal UHD 55TU7020 (2020) TV 

 

Zie hier.

Zoek de juiste AB

En volg de stappen.

 

Ik heb de VIP 5202 niet.

Maar heb ook elders gelezen dat je de AB ook kan resetten.

Zie ook hier.

 

En je moet hem updaten.

Zie o.a. hier.

 

Voor de Samsung moet het lukken.

Het is alleen volume, aan/uit en source wat je kunt regelen via de KPN AB.

Voor het overige de originele AB van de tv nodig.


Goedemiddag,

Ik heb zojuist me pakket ontvangen voor de Vip5202 en alles werkt alleen de afstandbediening krijg ik maar niet gekoppeld aan mijn tv

 

als ik de stappen door loopt gaat het eigenlijk al fout bij stap 2 want ze zeggen dat het rode lampje moet branden maar bij mijn knippert die 2x en daarna is het weg, ik heb de afstandsbediening ook al gereset maar daarna als ik weer de stap doorloopt knippert de rode en groene lamp 2x

ik heb de hoop een beetje opgegeven en ik hoop dat iemand het reddende antwoord heeft 😊

 

ik heb trouwens een Samsung Crystal UHD 55TU7020 (2020) TV 

 

Zie hier.

Zoek de juiste AB

En volg de stappen.

 

Ik heb de VIP 5202 niet.

Maar heb ook elders gelezen dat je de AB ook kan resetten.

Zie ook hier.

 

En je moet hem updaten.

Zie o.a. hier.

 

Voor de Samsung moet het lukken.

Het is alleen volume, aan/uit en source wat je kunt regelen via de KPN AB.

Voor het overige de originele AB van de tv nodig.

Resetten heb ik al gedaan en de codes ook maar zoals ik zeg brandt het rode lampje niet als ik het invoer maar het knippert 2x

 

de ab is ook al geupdated maar ik blijf het probleem houden dat de lampje niet brandt bij invoeren van source en snelcode


@DeadlyMartin 

Je hebt de Arris VIP 5202

Dus ook een andere AB.

Ik gok deze.


@DeadlyMartin

Je hebt de Arris VIP 5202

Dus ook een andere AB.

Ik gok deze.

klopt maar ik heb die stappen al doorlopen, 

Voor de duidelijkheid als Ik dus source en snelcode 1 doe (voor Samung) en die hou ik 5 seconden ingedrukt dan zou het rode lampje moeten gaan branden, alleen bij mij knippert die 2x

 

zelfde is met als ik source en ok doe voor 5 seconden dan heb ik precies het zelfde


@DeadlyMartin

Je hebt de Arris VIP 5202

Dus ook een andere AB.

Ik gok deze.

klopt maar ik heb die stappen al doorlopen, 

Voor de duidelijkheid als Ik dus source en snelcode 1 doe (voor Samsung) en die hou ik 5 seconden ingedrukt dan zou het rode lampje moeten gaan branden, alleen bij mij knippert die 2x

 

zelfde is met als ik source en ok doe voor 5 seconden dan heb ik precies het zelfde

 

Mocht je het nog niet gedaan hebben, vul dan je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken.

 

P.S.

Ik ga ervan uit dat je wel beide toetsen 5 seconden ingedrukt houdt. 😉


Hallo @DeadlyMartin, welkom op het KPN Forum!

Het koppelen van jouw afstandsbediening is vrij vanzelfsprekend:

  1. Zoek de snelcode van jouw televisie op
  2. Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.
    Het is inderdaad belangrijk om de Source-knop en het nummer van de snelcode tegelijkertijd in te drukken. Houd beide knoppen net zolang vast totdat het bovenste lampje rood brandt.
  3. Druk op de FastForWard-knop.
  4. Controleer of de volgende knoppen werken op je tv: tv-knop, mute, volume harder/zachter en source.
  5. Werken de knoppen? Druk dan op de OK-knop. Het bovenste lampje knippert nu 2 keer rood.
    Werken de knoppen niet? Druk dan op de FFWD-knop en ga dan terug naar afstemmen en probeer het opnieuw.

 

Laat je weten of het zo lukt?