Ik heb een Samsung tv de QE55Q70RALXXN en de Samsung soundbar HW-R550/XN, beide toestellen staan in de lijst om te koppelen met mijn afstandbediening, maar beide worden niet gekoppeld aan de afstandbediening.
Hoi
https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-sluit-ik-mijn-soundbar-aan-op-mijn-tv/
Laat je mij weten of het is gelukt?
Op de pagina ‘Afstandsbediening instellen of koppelen’ lees je meer over het koppelen van jouw TV met de afstandsbediening van KPN
Hoi Vikash, de soundbar staat gekoppeld aan mijn samsung tv afstandbediening, ik krijg alleen niet de tv gekoppeld aan de Kpn afstandbediening dit terwijl mijn tv modelnummer wel in de lijst staat in het Kpn menu afstandbediening koppelen, althans op de Kpn afstandbediening heb ik een beperkte bediening, zenderkiezen, menubediening Lukt wel, voor het aan en uitzetten van de tv en soundbar en het volume regelen moet ik nog de Samsung afstandbediening gebruiken.
mvrgr.
Fred
Dan is de afstandsbediening van KPN inderdaad nog niet op de juiste manier gekoppeld aan jouw tv. Welke tv-ontvanger (model) en afstandsbediening heb je in huis?
Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je al een oplossing hebt gevonden. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik het graag!
Hoi Vikash, bedankt voor je antwoord, het probleem is opgelost mijn AB was defect, een nieuwe op laten sturen en in 1 minuut was het gelukt.
Ah oke. Goed om te lezen dat het probleem daarmee verholpen is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.