Skip to main content

Ik heb een Samsung tv de QE55Q70RALXXN en de Samsung soundbar HW-R550/XN, beide toestellen staan in de lijst om te koppelen met mijn afstandbediening, maar beide worden niet gekoppeld aan de afstandbediening. 
 

Hoi @FredTref. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw afstandsbediening te koppelen aan jouw Samsung TV en soundbar. Ik heb toevallig zelf ook een TV en soundbar van Samsung. Ik heb mijn soundbar gekoppeld aan mijn tv via SoundConnect (SoundShare). Dit wordt ondersteund op televisies van Samsung die na 2012 zijn uitgebracht. Op deze manier word al het geluid dat normaal gesproken uit jouw tv komt, doorgestuurd naar jouw soundbar en hoef je jouw soundbar niet te koppelen aan de afstandsbediening van KPN. Hieronder vindt je een linkje met meer informatie hierover. 

https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-sluit-ik-mijn-soundbar-aan-op-mijn-tv/

Laat je mij weten of het is gelukt?

Op de pagina ‘Afstandsbediening instellen of koppelen’ lees je meer over het koppelen van jouw TV met de afstandsbediening van KPN


Hoi Vikash, de soundbar staat gekoppeld aan mijn samsung tv afstandbediening, ik krijg alleen niet de tv gekoppeld aan de Kpn afstandbediening dit terwijl mijn tv modelnummer wel in de lijst staat in het Kpn menu afstandbediening koppelen, althans op de Kpn afstandbediening heb ik een beperkte bediening, zenderkiezen, menubediening Lukt wel, voor het aan en uitzetten van de tv en soundbar en het volume regelen moet ik nog de Samsung afstandbediening gebruiken.

mvrgr.

Fred

 

 

 


Dan is de afstandsbediening van KPN inderdaad nog niet op de juiste manier gekoppeld aan jouw tv. Welke tv-ontvanger (model) en afstandsbediening heb je in huis? 

 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je al een oplossing hebt gevonden. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik het graag!


Hoi Vikash, bedankt voor je antwoord, het probleem is opgelost mijn AB was defect, een nieuwe op laten sturen en in 1 minuut was het gelukt.


Ah oke. Goed om te lezen dat het probleem daarmee verholpen is. :blush:


Reageer