Skip to main content
Beantwoord

Afstandbediening koppelen aan TOSHIBA 32LV3E63DG

• August 3, 2025
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Het lukt mij niet om de nieuwe TV (TOSHIBA 32LV3E63DG} te koppelen aan de afstandbediening. Via het forum heb ik een tip gezien om een Hisense code te gebruiken. Code 734 werkt bijna… behalve het geluid harder/zachter werkt niet. Heel vervelend!

Iemand een tip?

Kan dit aan de afstandbediening liggen (gebruik nu D3 maar die is al vele jaren oud)? 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Josefluit, eerst even dit: Ik heb je gebruikersnaam iets aangepast. De reden hiervan is, er stond ‘KPN’ in, en dat kan verwarrend werken voor andere gebruikers. Mocht je daar vragen over hebben, roep gerust.

Verder hoop ik dat je eruit gekomen bent met de tips van Anneke-Anna hierboven! Heb je toch het idee dat je afstandsbediening niet lekker meer werkt, kijk dan hier eens verder:

4 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 3, 2025

Hoi ​@Josekpn, lukt het hier of hier wel mee? 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Josefluit, eerst even dit: Ik heb je gebruikersnaam iets aangepast. De reden hiervan is, er stond ‘KPN’ in, en dat kan verwarrend werken voor andere gebruikers. Mocht je daar vragen over hebben, roep gerust.

Verder hoop ik dat je eruit gekomen bent met de tips van Anneke-Anna hierboven! Heb je toch het idee dat je afstandsbediening niet lekker meer werkt, kijk dan hier eens verder:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 6, 2025

Ik heb inmiddels de Toshiba TV kunnen koppelen aan de afstandsbediening

Tip: ik heb een nieuwe afstandbediening besteld. Vervolgens de snelcode “0” (= Hisense) toegepast. Resultaat: alles werkt!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Super om te lezen, dankjewel voor de update ​@Josefluit!