Skip to main content

Ik heb een nieuwe afstandsbediening aangeschaft maar het koppelen lukt niet. Het type TV (Sony) staat wel in de lijst maar wordt niet herkend. Met ‘onbekend model’ krijg ik codes te zien, maar het rode lampje gaat niet knipperen bij 5 sec de stopknop ingedrukt houden. Ik heb de instructies van KPN gevolgd maar daarmee kom ik er niet uit. Ik weet niet of ik van de afstandsbediening code C03 of D03 moet gebruiken (staat niet in het batterij luikje) maar heb beide geprobeerd.

Hoi @Marc Sp. ,

Welke afstandsbediening heb je?


Als je de linker hebt doe dit:

1:Druk source en OK in tot het rode lampje brand.

2:Type op de cijfertoetsen 340 in.

 


Hallo Martijn,

ik heb de rechter afstandsbediening. Volgens de instructies zou ik de stopknop 5 sec in moeten drukken waarna het lampje 2x moet knipperen, maar het blijft branden.


Hallo Martijn,

ik heb de rechter afstandsbediening. Volgens de instructies zou ik de stopknop 5 sec in moeten drukken waarna het lampje 2x moet knipperen, maar het blijft branden.

Ok,

Instructies voor de C/D3:

1:Druk STOP 5sec in.Het lampje brand nu continu

2:Vul de code voor jouw tv in.

3:nadat het lampje knippert,Test volume,source en aan/uit.

 


Lukt nog niet. Als ik de stopknop indruk brandt het lampje continu, zodra ik het knopje loslaat gaat het lampje uit. Ik heb daarna geprobeerd codes in te toetsen maar er gebeurt nog niets 


Is de onderkant van de afstandsbediening wit of zwart?


Zwart


Je hebt de ZXV8001 ontvanger?

 


Het instellen van uw afstandsbediening moet zo:point_up_2:


VIP 2952 (Arris) 


Ik heb de instructies die je aangeeft ook gevonden op de site van KPN en zo uitgevoerd


Dat gaat niet werken helaas…

Je hebt de verkeerde afstandsbediening gekocht.

hier kan je gratis een nieuwe juiste afstandsbediening bestellen:wink:

 


Ok, dank je wel voor de hulp Martijn!

Ik had ‘m al een keer teruggestuurd maar blijkbaar toch nog de verkeerde ontvangen.


Ok, dank je wel voor de hulp Martijn!

Ik had ‘m al een keer teruggestuurd maar blijkbaar toch nog de verkeerde ontvangen.

je hoeft hem helemaal niet te kopen,gewoon de link gebruiken,dat is gratis:wink: