Skip to main content

Mijn ab sinds 3 maanden in gebruik, nieuw model , wit met zwarte achterkant, heeft 2 maanden goed gewerkt, gekoppeld met Sony tv, (source met snelcode 3). Daarna viel de koppeling weg, niet te herstellen. Toen via menu, instellingen, afstandsbediening, koppelen, druk ‘ok + P-‘ 5sec, rode lampje brandt, daarna FFWD, rode lampje knippert. Koppelen geen resultaat. Wat er wel gebeurde: ik moet nu elke dag de afstandsbediening resetten door de batterijen eruit te halen , anders werkt geen enkele toets meer. Wie heeft dit ook gehad en is dit te herstellen?

Hallo @nanno2, elke dag de batterijen eruit halen klinkt niet heel goed. Je kunt gratis een nieuwe afstandsbediening bestellen via de online tool: Afstandsbediening aanvragen


@Jeroen_dB 

Bij de Arris VIP5202 kan dat niet via de tool, dan moet je volgens mij bellen met 0800-0402

 

@nanno2 

Welke KPN tv decoder heb je? 


Ik heb de Arris VIP5202. Ik ga maar een nieuwe ab bestellen


@Jeroen_dB

Bij de Arris VIP5202 kan dat niet via de tool, dan moet je volgens mij bellen met 0800-0402

 

@nanno2

Welke KPN tv decoder heb je? 

Ik heb goed nieuws @joop2011 sinds enige tijd kun je ook online een afstandsbediening voor de VIP5202 aanvragen. 


@Jeroen_dB 

Mijn hartelijke dank voor de informatie. 😉


Gisteren 29 minuten met vriendelijke kpn-helpdeskster aan de telefoon gezeten. Alle mogelijke mogelijkheden mbt resetten, koppelen, testen volgens het boekje tot 4 keer toe herhaald. Resultaat: de koppeltoetsen ‘TV, MUTE, source, volume’ werken nu wel, maar geen enkele functietoets werkt meer, er wordt nu een nieuwe ab opgestuurd. Heb gelukkig Apple-Tv nog.