Skip to main content

Ik heb decode van de tv gedaan, alles gereset. Maar hij herkent mij tv niet. Alles deed goed, tot ik menuknop wilde aan doen. Kastje reageert wel, maar de tv niet. 

Wat is het merk van je televisie?

Welk type decoder heb je?

en elke afst.bed. heb je?

Type 2014 en dan de C3 of de D3
met de kleurtoetsen bovenaan.

Of type 2019 (Tech4home; zie binnenkant klepje)
met de kleurtoetsen helemaal onderaan en Netflix knop.


Wat is het merk van je televisie?

Welk type decoder heb je?

en elke afst.bed. heb je?

Type 2014 en dan de C3 of de D3
met de kleurtoetsen bovenaan.

Of type 2019 (Tech4home; zie binnenkant klepje)
met de kleurtoetsen helemaal onderaan en Netflix knop.

Een samsung tv, een arris vip 5202 hdmi. En een techhome afstand. 


Hoi @Wie 
Ga eerst de afstandsbediening even resetten :

Reset AB 5202

Druk de rode en de blauwe toets op de afstandsbediening tegelijk in en hou deze 3 seconden vast.
De Led wordt nu rood
Druk op OK
Stel nu de afstandsbediening opnieuw in.

 

Afstandsbediening programmeren
Richt de afstandsbediening op de TV en druk 5 seconden op de AV knop samen met de cijfertoets uit de snelcodelijst tot de bovenste led rood wordt (De AV knop is de knop onder de 7)
Druk daarna op de snelvooruitspoel-toets »
Controleer nu de toetsen voor volume en source (AV) en de TV-uit knop
En druk op OK

 

Snelcodelijst

1 Samsung

2 LG

3 Sony

4 Philips

5 Panasonic

6 Loewe

7 Grundig

8 Sharp

9 LTC

0 Hisense


Ook dat heb ik gedaan, en ook de terug zet insteling met die blauwe en rode knop. Stroom er af, niets helpt. 


Hi @Wie, een goedemorgen!

Het is alweer enige tijd geleden dat je dit topic bent begonnen, ik zie ook geen reactie meer na de 21e. Speelt dit probleem nog steeds? Zo ja, dan ben ik benieuwd of het eerder wel gewerkt heeft. Verder is het soms ook nuttig om het meerdere keren uit te voeren, dus een reset van de tv-ontvanger of afstandsbediening.

Heb je trouwens alleen deze televisie in huis, of nog eentje? Anders kan je de afstandsbediening van de andere televisie hier even op proberen, een soort van wisseltruc.


ik heb 2 nieuwe afstandbedieningen gehad en ze doen niet, wel die van de slaapkamer. heel vreemd, het aan en uitzetten werkt niet.


@ Wie

Probeer dan een andere code voor jouw merk tv als niet alle functies ondersteund worden.

Zie pdf.


@Wie dan lijkt de koppeling inderdaad nog niet goed. Heb je nog andere codes geprobeerd uit het bestand van Peter?


Reageer