Skip to main content

Heb Sharp aquos lcd tv..LC-40FI3222E.

Modem is .vip1853 Motorola kpn. 

Afstandsbediening werkt niet op tv.

Kan aub mij helpen..ben al 4weken aan het proberen. 

 

Beste @Meijer V 

Deze Motorola is echt verouderd, via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, anders werkt deze tool niet.


Hoi @Meijer V, volgens mij las ik in een ander topic waar je ook gereageerd hebt dat je de code gevonden hebt :slight_smile: Klopt dat en werkt het nu goed?

Heb je verder nog naar de tip van Dennis hierboven gekeken? We horen het graag, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.


Ja ben erg blij dat het eindelijk werkt..

Met één afstandsbediening..

Ik las dat ik mijn oude Motorola kan omruilen,

Voor een nieuwere.. 

Klopt dat..En wat moet ik er voor doen.

Mvg Meijer. 


Ja ben erg blij dat het eindelijk werkt..

Met één afstandsbediening..

Ik las dat ik mijn oude Motorola kan omruilen,

Voor een nieuwere.. 

Klopt dat..En wat moet ik er voor doen.

Mvg Meijer. 

Hallo @Meijer V,

Volg even de stappen in de link van Dennis hierboven. Je dient op je thuisadres deze tool te starten en volg de stappen. Na het omruilen wordt er een nieuwere ontvanger opgestuurd naar het servicepunt van PostNL in jouw buurt. Als deze daar klaarligt zul je een mail ontvangen en neem je de oude ontvanger mee in een doos en deze ruil je één op één om voor de nieuwe.  Stuur niet je afstandsbediening mee terug, want deze krijg je niet mee met de nieuwe ontvanger.


@Meijer V Super, dat is fijn om te horen! 

En het klopt inderdaad helemaal dat je jouw Motorola tv-ontvanger kunt laten omruilen. Ik zie dat Chris het je hierboven al heel mooi uitgelegd heeft. Laat je ons nog weten of dat is gelukt?