Skip to main content
Beantwoord

Afstandbediening of de modem doet het niet meer

  • September 2, 2020
  • 4 reacties
  • 29 keer bekeken

Goede morgen, 

 

Ik heb probleem met de afstandbediening/modem.

Met de afstandbediening kan ik wel te televisie aan, maat  de tv-ontvanger kan ik niet aanzetten. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hij doet het weer, 

Wat goed om te lezen dat het weer werkt. Als je in de toekomst toch nog problemen ervaart met jouw tv-ontvanger, dan weet je ons te vinden. :relaxed:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Piroska. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je jouw tv-ontvanger niet meer kunt uitschakelen. Heb je toevallig nog een tweede tv-ontvanger in huis? Je zou kunnen proberen of je met de afstandsbediening van jouw tweede tv-ontvanger wel de andere tv-ontvanger kan uitschakelen. Als de afstandsbediening defect is, dan kan je op deze pagina een nieuwe aanvragen.  Laat je mij weten of het is gelukt?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 2, 2020

Bedankt voor je antwoord, 

Ik heb geen andere onvanger in huis, dus ik kan dit niet proberen, 

Ik probeerde al de tv ontvanger handmatig aan te zetten maar het lapmje blijft rood, dus ik denk ( maar dit is niet zeker natuurlijk, ) dat ik  iets probleem met de ontvanger heb, 

Gr, Piroska


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 2, 2020

Hij doet het weer, 

Fijne dag verder, 

 

Gr, Piroska


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 2, 2020

Hij doet het weer, 

Wat goed om te lezen dat het weer werkt. Als je in de toekomst toch nog problemen ervaart met jouw tv-ontvanger, dan weet je ons te vinden. :relaxed: