Skip to main content

Alle afstandbedieningen slaan op hol, ook de nieuwe die we hebben ontvangen. Dit begon na installatie van een nieuw modem en wifiversterkers. Heb t idee dat t aan de tv ontvanger ligt die niet meer goed matcht met t modem. Heb de tv ontvanger een aantal keren gereset en software opnieuw gedownload, heeft niet geholpen. Het is een motorola 1853. Kan ik een nieuwe tv ontvanger ontvangen die goed werkt met een modem 12?

 

goedemiddag specht69.die Motorola.is verouderd. als u gratis belt 0800 0402 kan u de decoder omruilen voor een nieuwe model 😀👍


Hallo @Specht69 

Deze oude Motorola kan je ook online omruilen via de KPN omwisseltool:

Apparatuur controleren en omruilen


Hoi @RBxx. Welkom op het KPN Forum. Is het nog gelukt om een nieuwe tv-ontvanger aan te vragen? 


Hoi @RBxx. Welkom op het KPN Forum. Is het nog gelukt om een nieuwe tv-ontvanger aan te vragen? 

Nee @Vikash het is niet mijn probleem, maar ik hoop dat het @Specht69 wel gelukt is :wink:


Oeps, foutje! Ik bedoel natuurlijk @Specht69:flushed:


Via de tool lukte t niet, kwam steeds uit op resetten van de Experia box, terwijl dat niet het probleem is (net een nieuwe, versie 12). Nu via chat nieuwe tv ontvanger aangevraagd (kpn is tel al een paar dagen overbelast). De aanvraag ligt nu ter beoordeling voor.


IK ben blij dat het voor mekaar komt voor u 😀👍


Nog niet zeker, nog niets gehoord van kpn, hopelijk bevestigt snel de verzending van een nieuwe tv ontvanger die matcht met de Experia 12!


Wat goed dat mijn collega het intern heeft doorgezet. Ik hoop dat het probleem snel verholpen wordt. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag!


Als je kunt nagaan of kpn akkoord gaat met het versturen van een nieuwe tv ontvanger, graag. Ben ben dat het anders (te) lang gaat duren.


Ik zal voor je uitzoeken of ik daar een antwoord op kan geven. Zou je daarvoor jouw gegevens willen achterlaten in jouw KPN Forum profiel en hier een seintje willen geven nadat je dit hebt gedaan?


Als je kunt nagaan of kpn akkoord gaat met het versturen van een nieuwe tv ontvanger, graag. Ben ben dat het anders (te) lang gaat duren.

Ik zal voor je uitzoeken of ik daar een antwoord op kan geven. Zou je daarvoor jouw gegevens willen achterlaten in jouw KPN Forum profiel en hier een seintje willen geven nadat je dit hebt gedaan?

Ik zie jouw gegevens nog niet in jouw KPN Forum profiel staan, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al een nieuwe tv-ontvanger in huis hebt. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag. 


Opgelost, nieuwe tv ontvanger ontvangen!