Skip to main content

Graag zou ik een nieuw zender kastje aanvragen. Vorige week heb ik met jullie gebeld en hebben we hem gereset maar dit heeft niet geholpen...koste mij alleen wel €12 extra aan telefoonkosten. Kan dit via deze weg?

 

Ik neem aan dat je een TV ontvanger bedoelt.

Als dat zo is, bel dan met klantenservice op het gratis nummer 0800-0402.

Wat is eigenlijk het probleem dat je ervaart?


Ik kan slecht zappen


Ik kan slecht zappen

Is dat traag of reageert deze soms niet op de afstandsbediening?

Welk type TV ontvanger heb je?


deze reageert vaak niet. TypeHMB2260


deze reageert vaak niet. TypeHMB2260

Misschien een rare opdracht maar de uitkomst kan heel verrassend zijn.

Leg eens een boek bovenop de HMB2260 en laat deze aan de voorzijde een centimer of twee uitsteken. Reageert de HMB2260 dan beter?


Nee helaas scheelt niks


Dat 0800 nummer bel ik al de hele middag maar druk: bel op een later tijdstip maar terug?  Jammer...😕helaasss


Dat 0800 nummer bel ik al de hele middag maar druk: bel op een later tijdstip maar terug?  Jammer...😕helaasss

Dan is het rustig even afwachten totdat een KPN moderator zal reageren.


Zou je jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen @carolailonka? Dan ga ik kijken wat er allemaal al gedaan is en hoe we dit op gaan lossen. Je geeft aan dat het zappen niet goed gaat. Heb je de batterijen al wel eens vervangen van de afstandsbediening? Ik vraag het toch maar even 🙂 Wat betreft de kosten voor het bellen met de klantenservice, dat hoort niet. Heb je wel gebeld met 0800 0402? Dit is ons directe nummer en is gratis.  


Het telefoonnummer is 1884 dat vond ik op internet 100ct per minuut …. een tussenpersoon telefoonnummer die er veel geld aan verdienen.

 

Er zitten nieuwe batterijen in de afstandsbediening ; ) Verder heeft kpn mijn kastje gereset en nieuwe software gedownload, dit hielp niet, nu wordt er een nieuwe afstandsbediening opgestuurd… hopen dat dat helpt?!


Er zijn inderdaad (helaas) tussenpersonen die via een ander nummer doorschakelen naar ons en er geld voor vragen terwijl ons nummer gratis is. Dit vind ik zelf alles behalve netjes, maar daar kunnen we helaas niet zo veel aan doen. Kijk altijd goed of je het nummer van het bedrijf zelf belt. 

Laten we hopen dat de nieuwe afstandsbediening gaat werken. Misschien ligt het inderdaad niet aan het tv-kastje. We gaan het zien. Blijven de problemen aanhouden, stuur dan gerust hier weer een berichtje!  


Hoe staat het er nu voor, @carolailonka? Werkt de nieuwe afstandsbediening naar behoren?


Nou het gaat wel beter maar bij bv 808 kiezen lukt dat slecht en ook vooruit spoelen en bij meer dingen moet je heel vaak drukken. Ik ben nog niet heel blij ; )


Heb je de mogelijkheid om eens een andere HDMI-poort en/of HDMI-kabel te proberen? De afstand tussen afstandsbediening en ontvanger is ook niet te groot? En je hebt de ontvanger ‘vrij’ staan?


De afstand is geen probleem en voorheen is het zeker wel goed gegaan. Deze week zal ik kpn bellen voor een nieuw kastje, hopelijk is het dan opgelost.


Dat is ook prima! Ik kan je evt. ook voorzien van een nieuwe ontvanger. Vul in dat geval je forumprofiel even aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s). Hiervoor zou ik dan wel graag willen weten of je de HDMI-poort/-kabel eens kunt verwisselen. Dit zal mijn collega aan de telefoon ook gaan vragen als het goed is 🙂.


ik heb de HDMI al verwisselt maar geen resultaat , ik heb mijn profiel aangepast. Ik hoop dat ik het kastje snel ontvang...alvast bedankt!


Bij dezen de omruil in werking gezet. Ik stuur je nog een privébericht met inhoudelijke informatie over het omruilen! Laat je volgende week even weten of de problemen zijn opgelost?


De problemen zijn opgelost!👍🏻💪🏼


Super! Fijn dat je het nog even liet weten 🙂. Fijn weekend!