Skip to main content
Beantwoord

Afstandbediening toetsenbord

• April 4, 2020
  • 1 reactie
  • 383 keer bekeken

Ik ben net overgestapt van Ziggo. Die overstap heb ik niet voor niets gemaakt. De eerste weken tv kijken radio luisteren zitten erop. Maar wat zeker beter is, is de afstandsbediening van Ziggo, waarvan de achterkant voorzien is van een toetsenbord. Nodig bij het zoeken naar programma's en bv bij YouTube.  Deze discussie was hier 4 jaar geleden al aan de gang. En nog geen oplossing. Slecht!

Beste antwoord door Remco van KPN

@A.Graham Bell Welkom bij KPN! Op dit moment maken we inderdaad gebruik van een onscreen toetsenbord voor onze diensten en niet van een fysiek toetsenbord op de afstandsbediening. Ik zal je feedback doorgeven. Bedankt voor het meedenken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 7, 2020

@A.Graham Bell Welkom bij KPN! Op dit moment maken we inderdaad gebruik van een onscreen toetsenbord voor onze diensten en niet van een fysiek toetsenbord op de afstandsbediening. Ik zal je feedback doorgeven. Bedankt voor het meedenken!