Skip to main content

Ik heb wederom een probleem, phoe. De tweede tv losgekoppeld van het oude KPN systeem en het nieuwe kastje geplaatst, getracht conform de procedure de afstandsbediening te installeren. Uiteindelijk had ik geluid, maar zeer zacht. Ik kon het volume opschroeven tot 95 /100 en zeer zacht geluid. De dame van klantenservice wist het niet, wel treurig, maar die kunnen het ook niet helpen.

Wie herkend de situatie. Voor de goede orde , in de oude situatie deed alles het. 
ik ben het wel een beetje zat met dit nieuwe systeem .

groet yvette

Heb je ook geluidsapparatuur aangesloten, @Bovenberg? Of is het alleen de TV+ Box en je tv?

In dat laatste geval, probeer eens het volgende: 

Menu > Instellingen (wieltje) > Apparaatinstellingen > Afstandsbedieningen en accessoires. Selecteer de KPN afstandsbediening en kies voor de optie Bedien je tv met de KPN afstandsbediening. Je kunt daarna uit drie opties kiezen, kies voor automatisch of handmatig). Dit zet ook tegelijkertijd het volume van de TV+ Box op maximaal. Kan zijn dat je even de TV+ Box moet herstarten als je na deze aanpassing geen geluid hoort.

Daarna is het basisvolume zoals dat vanuit de TV+ Box komt op maximaal, en regel je het volume via de volumeregeling van de TV als je op de KPN afstandsbediening de volumeknoppen gebruikt.Â