Skip to main content
Beantwoord

afstandbediening valt uit

  • February 25, 2020
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

op mijn afstandbediening van  interactieve televisie vallen steeds meer functies uit eerst kon ik hem niet meer op televisie zetten en  ook niet op radio de batterijen al een paar keer vervangen dit werkt niet

Beste antwoord door Noordzee

Gebruik je de browser Edge? 
Of een andere browser? 
 

Als het niet lukt, kun je ook bellen met 0800-0402.

Of vul jouw volledige forumprofiel. Dan kan een moderator jou helpen. Dat kan alleen wel enkele dagen duren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 25, 2020

Hallo @F.v.E. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 25, 2020

Hallo Noordzee,

ik kom niet verder als nieuwe afstandsbediening aanvragen en krijg daar onder een donker vlak met allemaal keuzes maar geen manier om een afstandbediening aanvragen


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 25, 2020

Gebruik je de browser Edge? 
Of een andere browser? 
 

Als het niet lukt, kun je ook bellen met 0800-0402.

Of vul jouw volledige forumprofiel. Dan kan een moderator jou helpen. Dat kan alleen wel enkele dagen duren. 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 26, 2020

Welkom FvE, is het gelukt om in een andere browser wel de afstandsbediening aan te vragen? Zo niet, vul inderdaad je forumprofiel in, dan sturen we er eentje op :)


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 26, 2020

hallo allen ik heb even gebeld met de kpn nadat ik verschillende browsers heb geprobeerd

en het niet gelukt is.

bedankt voor de adviesen


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 26, 2020

Fijn dat het telefonisch wel gelukt is. 👍


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • February 26, 2020

@F.v.E. Bedankt voor de terugkoppeling en inderdaad fijn om te horen dat het telefonisch wél gelukt is. Fijne avond verder, mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit natuurlijk graag.