Skip to main content
Beantwoord

afstandbediening werkt langzaam op box

  • January 11, 2021
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Mijn afstandsbediening werkt ontzettend langzaam op de box.

Dit is zeer lastig wat kunnen wij eraan doen?

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedenavond @Krug1956 :)

 

Allereerst excuses voor de late reactie; berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. Ervaar je nog steeds dezelfde problemen? We zijn momenteel druk bezig met het uitrollen van nieuwe software voor de tv ontvangers en deze wordt gefaseerd uitgerold. Misschien heb je de update inmiddels gehad, ik hoop het in ieder geval van harte want dat zou betekenen dat je geen last meer zou moeten hebben van de traagheid. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 18, 2021

Goedenavond @Krug1956 :)

 

Allereerst excuses voor de late reactie; berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. Ervaar je nog steeds dezelfde problemen? We zijn momenteel druk bezig met het uitrollen van nieuwe software voor de tv ontvangers en deze wordt gefaseerd uitgerold. Misschien heb je de update inmiddels gehad, ik hoop het in ieder geval van harte want dat zou betekenen dat je geen last meer zou moeten hebben van de traagheid.Â