Skip to main content
Beantwoord

afstandbediening werkt met sommige knoppen niet meer goed

  • December 29, 2020
  • 2 reacties
  • 140 keer bekeken

afstandsbediening van de tv ontvanger werkt door veelvuldig gebruik niet meer goed bij enkele knoppen. Kan hiervoor een nieuwe verstuurd worden, of misschien geldt hiervoor wel hetzelfde moet de huidige Motorola niet eens vervangen worden voor een nieuwe versie tv ontvanger? Met name aan/ uit knop  en knop 1 moet steeds harder ingedrukt worden voordat deze reageert.

Beste antwoord door jimny

Via deze link kun je de motorrola vervangen

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 29, 2020

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • December 29, 2020

En via deze link kun je een nieuwe afstandsbediening aanvragen

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot.htm#:~:text=Reageert de afstandsbediening niet%3F,vervang ze voor nieuwe batterijen.

 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm