Skip to main content

Heb net nieuwe spullen van KPN binnen gekregen. 2 tv ontvangers erbij en 2 afstandsbedieningen. Beide kastjes werken maar 1 afstandsbediening krijg ik niet werkend. Alles codes en trucjes al geprobeerd op beide kastjes en resetten etc. 1 afstandsbediening (met zwarte achterkant en zijkant). Ik weet niet meer wat ik nog verder kan proberen.

Goedeavond beste u kunt de afstand bediening 5202.Arris Reset gegeven door de twee gekleurde knopjes rood en blauw tegelijkertijd in drukke dan gaat Er een rood lampje branden dan oke. 🙂probeer het dan even opnieuw.te koppelen. 🙂


Bedankt voor de reactie. Dit al gedaan maar helpt evengoed niet. Tv ontvanger en tv zelf krijg ik niet gekoppeld. 


@JWBreeveenEde bedoel je dat het niet lukt met de afstandsbediening je tv aan en uit te zetten? En werkt het bedienen van je tv-ontvanger met de afstandsbediening wel?

Als dat het geval is, download dan hier een PDF document met alle codes. Deze stappen zijn er voor als de snelle manier van koppelen het niet doet. 


Inmiddels na verschillende resets en opnieuw koppelen is het toch gelukt om de tv ontvanger te kunnen bedienen met de afstandsbediening. De tv zelf lukt helaas niet maar is een tv uit 2009. Ben al blij dat we nu gewoon  tv kunnen kijken al is het dan met 2 afstandsbedieningen.