Skip to main content

Hoi. De afstandsbediening van kpn geeft aan dat de batterijen leeg zijn. Al meerdere keren vervangen maar werkt nog steeds niet naar behoren. Bereik is hooguit 1 meter. En soms weigert deze helemaal. Ook al opnieuw ingelogd en code vernieuwd. Hoor wel waar het aan kan liggen. Groeten Friso

@Frisodelaat

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening ! 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


@Frisodelaat

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening ! 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

Hoi. Dank je. Volgens mij is het gelukt. Als het goed is krijg ik over 2 werkdagen een nieuwe afstandsbediening thuis gestuurd. Nogmaals dank. 


Graag gedaan:thumbsup_tone3: . 

 


@Frisodelaat Welkom op ons Forum! Zo zie je maar weer hoe snel het soms kan gaan. Noordzee heeft je al voorzien van het juiste antwoord, klasse! 
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan ben je natuurlijk weer van harte welkom hier op het Forum! 


Mijn afstandbediening is kapot aan het gaan, hoe kom ik aan een nieuwe?

 

Ik hoor het graag. 


@VincentHokke 

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening ! 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Sorry maar ik kan hem daar niet toevoegen. 


@VincentHokke 

Vul dan jouw forumprofiel en meld je even in dit topic met de melding dat het online aanvragen jou niet lukt. : 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/interactieve-tv-afstandsbediening-kapot-64394

 


hoi @VincentHokke! Welkom hier. Zou je je profiel willen invullen en hier een seintje willen geven? Dan voorzie ik je van een nieuwe afstandsbediening.:blush:

 


Reageer