Skip to main content

Hallo, mijn afstandbediening werkt niet goed meer. Sommige knoppen werken niet meer.

Ook al nieuwe batterijen geprobeerd.

Opnieuw ingesteld maar probleem blijft zich voor doen.

Ook al via de site van KPN geprobeerd waar je een nieuwe afstandbediening aan te vragen maar daar krijg ik al 2 dagen storings meldingen.

Daarom probeer ik het op deze manier.


Hallo @Maartendb ,

Je krijgt een foutmelding, check de vette tekst hieronder wat je kunt doen bij een foutmelding : 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Hi @Maartendb, heeft @Noordzee je op de goede weg geholpen en is het inmiddels wel gelukt om er 1 te bestellen? Hoor het graag :blush:


Hallo,

Gister chat contact gehad met een medewerker van KPN en die heeft meteen gezorgd dat er een nieuwe afstandbediening opgestuurd gaat worden.

Goed geregeld van KPN :thumbsup_tone1:


Ah zo kan het ook natuurlijk :smile: Top dat er eentje naar je onderweg is!