Skip to main content

De afstandsbediening werkt na behoren bij de tv-ontvanger, echter kan ik het geluid niet veranderen en de tv op slaapstand zetten. Hierdoor moet ik twee afstandsbedieningen gebruiken wat erg onhandig is. De informatie die op de site staat heb ik allemaal gevolg, toch werkt het niet (output indrukken met tv code en dan forward). Ik heb een soundbar onder de tv staan waarvan ik denk dat het problemen oplevert. Iemand tips hoe ik toch de afstandsbediening kan koppelen aan de tv?

Hoi @Van Xanten. Welkom op het KPN Forum! Dat is inderdaad erg onhandig. Heb je de stappen op de pagina “KPN afstandsbediening koppelen of resetten” al eens doorlopen. Waarschijnlijk moet jouw afstandsbediening nog gekoppeld worden met jouw TV. Laat je mij weten of je het probleem hebt kunnen verhelpen?


Om je te helpen graag het volgende. Welk merk tv is het? Welk merk soundbar is het? En ook niet onbelangrijk. Welke afstandsbediening heb je?

 


@Van Xanten We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt om jouw KPN afstandsbediening te koppelen aan jouw televisie. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Goedemorgen Vikash. Mijn afstandsbediening werkt wel op ontvanger maar niet op TV. Ik heb alle codes geprobeerd. Het lampje kleurt rood als ik het geluid, of TV aan en wil uitzetten. Deed het 5 jaar wel goed?


Hoi @Erik Buitenweg, ik pak het even over. 5 jaar lang heeft die het gedaan en nu ineens niet meer? Welke afstandsbediening heb je?

Je hebt de codes geprobeerd nadat je de afstandsbediening hebt gereset?

Heb je de stappen op de pagina “KPN afstandsbediening koppelen of resetten” al eens doorlopen. Waarschijnlijk moet jouw afstandsbediening nog gekoppeld worden met jouw TV. Laat je mij weten of je het probleem hebt kunnen verhelpen?

 


Goedemiddag Bart, bedankt voor u reactie. Ik heb gewoon alle codes geprobeerd? Achter elkaar. Maar van reset had ik nog niet gehoord Bart ? Of hoeft dat niet als je een nieuwe code invoerd ? Het rare is dat hij het 6 jaar gewoon gedaan heeft? Groet Erik.


Zou je de reset van de afstandsbediening eens willen proberen? En daarna nogmaals willen koppelen? Werkt het dan weer?


Een standaard antwoord Bart. Zoals eerder geschreven weet ik niet hoe ik die reset moet uitvoeren (ervan gehoord hebt)? Groet Erik 😉

 


Hoi @Erik Buitenweg, ik pak het even over. 5 jaar lang heeft die het gedaan en nu ineens niet meer? Welke afstandsbediening heb je?

Je hebt de codes geprobeerd nadat je de afstandsbediening hebt gereset?

Heb je de stappen op de pagina “KPN afstandsbediening koppelen of resetten” al eens doorlopen. Waarschijnlijk moet jouw afstandsbediening nog gekoppeld worden met jouw TV. Laat je mij weten of je het probleem hebt kunnen verhelpen?