Skip to main content

Beste KPN-medewerker 

 

Wij hebben sinds enkele dagen een andere TV

en nu wil de afstandsbediening niet koppelen

Wij hebben een Samsung TV UE 46 F 6400 AW XXN

afstandsbediening D3 (zie hieronder)

Code 307 werkt niet (Andere ook niet)

A.J. van den Bosch

 

Hallo @vandeblouse11,

Werken de andere 4 ook niet? Zo niet, dan kan je hier een nieuwer type afstandsbediening bestellen die misschien beter samenwerkt met het type tv welke je nu hebt. 
Andere 4 codes: 

  • 314

  • 523

  • 316

  • 302


Beste @vandeblouse11,

Is het nog gelukt om de afstandsbediening te koppelen met de tips van @ChrisWissink?


Beste KPN

 

sorry ik had helaas niet eerder de tijd om te reageren .

 

Helaas niet gelukt (ook met andere codes) .

ga dus een nieuwe afstandsbediening aanvragen .

 

A.J. van den Bosch


Afstandsbediening is besteld .

A.J. van den Bosch


Mijn splinternieuwe Samsung werkt gewoon op de D3. Met code 307.

Houdt de STOP (!) :stop_button: knop zeker 5 sec. ingedrukt totdat het ledje 2 X rood knippert. Typ 307; ledje knippert 2 X. Klaar.

STOP knop lang indrukken

 


Hoi @vandeblouse11, ik zie dat je al op weg geholpen bent door Chris, Dennis en Peter, dat is fijn :slight_smile:

Ik ben benieuwd hoe het er nu voor staat, heb je de nieuwe afstandsbediening al binnen? Is het gelukt met instellen? We horen het graag van je, ook als je vragen hebt natuurlijk.


Heel vreemd dat er in de procedure voor het koppelen van Ab met TV niet staat dat je na 5 sec  invoertoets icm snelkeuze op OK moet drukken en vervolgens op fast forward. Gisteren x aantal keren geprobeerd de ab te koppelen maar dat lukte steeds niet. Vandaag na harde reset ab en programmeren via invoer + snelkeuze gevolgd door OK en dan fast forward de tv weer kunnen voorzien van volumetoesten en mute. Nu was echter de bluetooth verbinding met de tv decoder verdwenen. Het gekste kom nu nog. Helpdesk helpt mij de ab te ontkoppelen, en wat schets mijn verbazing. Direct na de ontkoppelen kan ik ook de decoder/Mediabox/tv ontvanger weer bedienen. Helpdesk medewerker snapte het ook niet meer.

 

Fijn dat alles zo goed gaat bij de KPN, lijkt mij mijn laatste verlenging geweest te zijn bij de tv van KPN. Over hun internet zeg ik maar niets anders wordt het verhaal 3x zo lang. 

Ik hoop dat het OK knopje drukken dat in geen enkele handleiding staat velen zal helpen. Het staat ook niet in het actuele menu van de Mediabox.

 

Groet Henk