Skip to main content

sinds een week glasvezel met kpn itv alles prima.

ITV ingesteld op 1x Sony TV + 1x Philips beide afstands bedieningen zelfde probleem!!!

Geluidsknop werkt niet.

Alles gaat prima en werkt ook gehele topic gevolgd » alle knoppen getest alles werkt 

MAARDAN OK geen 2x rood maar direct groen lampje en geluid werkt niet meer misschien wel 20 x geprobeerd beide afstands bedieningen zelfde probleem.

help help 

groetjes Cor

Begrijp ik goed dat je de tv wel met de KPN afstandsbediening aan / uit kan zetten?

Als dat zo is, is het vreemd dat de volume knoppen het geluid op de tv niet bedienen.

En bij 2 tv's is wel heel erg bijzonder.

 

Welke KPN tv decoder heeft u?

Welke afstandsbediening heeft u?

Zie ook hier, daar staat ook hoe je hem kan resetten en de instelling voor u tv er opnieuw kan inzetten.

Misschien helpt dat.

 

P.S.

Ook nieuwe batterijen geprobeerd? 


4k tv-ontvanger (de VIP5202) en afstands bediening plaatje 1 zwarte achterkant zaten beide in 1 doos.

zoals ik al heb geschreven instellen gaat prima tot ik op ok druk in stap 2 dangaaer geen rood lampje branden maar direct groen en werken de geluidsknoppen niet meer rest wel.

Bedankt voor de reactie

CorFCM


Middels 3 cijfer code de Philips TV aan de gang gekregen afstands bediening werkt prima.

Sony nog steeds niet.

Met vriendelijke groeten

CorFCM


Sony nog steeds niet.

Met vriendelijke groeten

CorFCM

 

Ga weer naar de link en klik op jouw afstandsbediening.

Als het goed is staat er hoe je de ab kan resetten.

Daarna voer je de code opnieuw in.

 

Ik heb de 5202 en bluetooth ab zelf niet.😉

 

Het kan ook zijn dat je de ab eerst moet updaten.

Leg hem zo dicht mogelijk bij de KPN tv decoder Arris 5202

Als ik het goed heb kan je hem dan via het menu laten updaten.

 

Zie hier voor tips.


Vriendelijk bedankt voor de moeite volgens KPN is de afstands bediening defect er is een nieuwe onderweg.

ik dacht ik wacht nog even met bericht verwijderen tot de nieuwe er is en wel of niet werkt.

Vriendelijke Groeten

Cor FCM


in middels ook oorzaak probleem gevonden.

word veroorzaakt door Soundbar zodra ik de afstands bediening koppel mijn denon soundbar werken de geluids knoppen niet meer.

wacht nog steeds op antwoord Denon

groetjes

CorFCM