Skip to main content
Beantwoord

afstandsbedieining werkt niet

• November 2, 2020
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Mijn vorige afstandsbediening leek stuk. Het geluid werkte ineens niet meer. Nieuwe besteld. Toevallig ook net een nieuwe tv aangeschaft. De zaak geinstalleerd en gekoppeld. Maar geluid werkt nu dus weer niet. Ik kan het probleem niet oplossen en ik kreeg gisteren ook geen antwoord op mijn vraag op dit forum. Ik wil eigenlijk wel eens iemand spreken. Hoe kom ik in daadwerkelijk menselijk contact met KPN?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Dag @OllekeKat. Inmiddels heb je in je eerste topic reactie ontvangen. Het is soms druk op het forum waardoor we niet zo snel kunnen reageren als we zouden willen. Maak dan geen nieuwe topics aan, dit zorgt alleen maar voor meer (dubbel) werk. Ik zal dit topic sluiten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• November 2, 2020

Hallo @OllekeKat , via 0800 0402

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 8, 2020

Dag @OllekeKat. Inmiddels heb je in je eerste topic reactie ontvangen. Het is soms druk op het forum waardoor we niet zo snel kunnen reageren als we zouden willen. Maak dan geen nieuwe topics aan, dit zorgt alleen maar voor meer (dubbel) werk. Ik zal dit topic sluiten.