Skip to main content

Hallo ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen aanvragen maar om de een of andere reden treed er steeds een storing op waarin staat dat ik het later nogmaals moet proberen. Ben een week verder en storing is er nog steeds! Zou u mij verder willen helpen? Groeten Mike en jessica

Hoi. Wat lastig dat het via de tool afstandsbediening vervangen niet lukt. Je thuisabo dient daarvoor wel gekoppeld te staan in MijnKPN én je kunt het volgens mij alleen doen via je eigen wifi.

Opdat een KPN moderator je direct eentje kan sturen als deze in de wachtrij (ca. 5 dagen) op je vraag hier komen is het handig vast je gegevens in je forumprofiel te zetten :wink: .


@Mikeenjessica Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je afstandsbediening kapot is! Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of ik een nieuwe kan versturen.


Heb alles ingevuld. Hoop dat u me nu verder kan helpen


Hoi. Wat lastig dat het via de tool afstandsbediening vervangen niet lukt. Je thuisabo dient daarvoor wel gekoppeld te staan in MijnKPN én je kunt het volgens mij alleen doen via je eigen wifi.

Opdat een KPN moderator je direct eentje kan sturen als deze in de wachtrij (ca. 5 dagen) op je vraag hier komen is het handig vast je gegevens in je forumprofiel te zetten :wink: .

Hallo Peter, ik heb alles ingevuld en hoop dat je me verder kunt helpen... Gr mike


@Mikeenjessica Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb omdat in dit geval het niet lukt om de stappen op de website te volgen een nieuwe afstandsbediening verstuurd. Deze ontvang je zo snel mogelijk in de brievenbus. 


Top dank je wel